ΤΥ
Μπορεί να πέρασε μια εβδομάδα από εκείνη τη συνέντευξη, μα εγώ ακόμα την έβλεπα μπροστά μου. Την ώρα που κάναμε πρόβα χορού, την ώρα που μαγείρευα, την ώρα που τρώγαμε, την ώρα που κοιμόμουν, την ώρα που έκανα ψώνια. Επαναλάμβανα μέσα μου λέξη προς λέξη τα λόγια του Κάι, για να τα θυμάμαι. Για να θυμάμαι ότι δεν ήταν αποκύημα της φαντασίας μου, αλλά ήταν αλήθεια! Κυρίως όμως επαναλάμβανα εκείνα τα λόγια που προσδιόριζαν τη σχέση μας. Με είχε αφήσει να πιστεύω κάτι άλλο. Και μπροστά σε όλους, ενώ είχε το θάρρος να παραδεχτεί ότι με φίλησε, είπε ότι δεν είχαμε καμία σχέση άλλη απ' αυτή του φίλου και γνωστού που έχουμε την τύχη να είμαστε σε ένα κοινό γκρουπ.
Αν αυτό ήταν ψέμμα για να κρύψει τη σχέση μας, θα μπορούσε εξαρχής να αρνιόταν και το φιλί. Είμαι σίγουρος ότι δεν μπόρεσε να μας πιάσει καλά η κάμερα. Έβλεπε την πλάτη του Κάι. Ίσως μόνο οι υπόλοιποι του γκρουπ να μας είδαν που ήταν πίσω μας.
Αν...αν κάποιος από τα μέλη το διέρρευσε και οι φήμες απέκτησαν βάση; Μα ποιός;
Ο Τεμίν.
Μόνο αυτόν είχα ικανό να διέρρεε κάτι τέτοιο ίσως σε σχόλια, σε μηνύματα...ποιός ξέρει...
Το ότι παραδέχτηκε ο Κάι όμως το φιλί αλλά αρνήθηκε τη σχέση μας, σημαίνει ότι αυτή είναι η αλήθεια. Ίσως και το κοινό πει πως αφού παραδέχτηκε αμέσως την αλήθεια, αυτό που όλοι είδαμε, άρα ίσως να λέει αλήθεια και για το άλλο γεγονός!
Όσο κι αν πίεσα το κεφάλι μου να σκεφτεί. Εκεί κατέλληγα. Ο Κάι δεν ένιωθε κάτι βαθύτερο.
Αν ένιωθε κάτι, μετά από τη συνέντευξη θα μου έστελνε ένα μήνυμα, να απολογηθεί ή να μου εξηγήσει τους λόγους που είπε κάτι τέτοιο...
Τίποτα. Απόλυτη σιωπή.
Ούτε τηλέφωνο, ούτε καν μήνυμα!Σα να εξαφανίστηκε από προσώπου γης.
Και η χορογραφία που θα ετοιμάζαμε για τη συναυλία μας;
Μπορεί να έγινε ό,τι έγινε, αλλά η συναυλία είναι κάτι άλλο. Δεν μπορούμε να απογοητεύσουμε τους φαν μας.
Μετά από αυτό δεν ξέρω βέβαια τί θα γίνει...Φαντάζομαι ότι ίσως υπάρχει αναστάτωση. Ίσως ακυρωθεί ακόμα και η συναυλία.
Πρέπει να μάθω στα σίγουρα. Πήρα τηλέφωνο.
- Αφεντικό...η ώρα της συναυλίας της SuperM πλησιάζει και ήθελα να σας ρωτήσω αν θα γίνει...εμ...εκείνο το μουσικό διάλειμμα με εμένα και τον Κάι...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Now hush! (Ολοκληρωμένη)
Fanfic- Πάντα τον θαύμαζα, αλλά από μακριά! Ανήκουμε σε διαφορετικά γκρουπ. Δεν έτυχε να συναντηθούμε ποτέ, παρόλο που ανήκουμε στην ίδια εταιρία. Τώρα όμως το αφεντικό αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο συγκρότημα, ένα σούπερ-συγκρότημα που θα αποτελείται...