Κεφάλαιο 10: Jelousy

202 12 8
                                    

ΤΥ

Ξύπνησα στην αγκαλιά του Κάι. Θυμήθηκα τί κάναμε. Το πρόσωπό μου άναψε στη θύμηση. Ντρεπόμουν, αλλά την ίδια στιγμή, ένιωθα απελευθερωμένος. Του έδειξα πώς νιώθω. Γεύτηκα το δέρμα του, τα χείλη του, τη γλώσσα του. Ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου!

Δεν περίμενα να φτάσουμε σ' αυτό το σημείο - για την ακρίβεια, δεν περίμενα ο Κάι να κάνει την πρώτη κίνηση!
Απλά εγώ δεν μπορούσα ν' αντισταθώ. Ήταν πάνω από τη θέλησή μου!

Ο Κάι κοιμόταν φυσικά και ήξερα ότι αργεί να ξυπνήσει.
Πήγα να κουνηθώ για να απεγκλωβιστώ απ' την αγκαλιά του, αλλά στριμώχτηκε πιο κοντά μου. Έφερε και το πόδι του πάνω μου, κρατώντας με φυλακισμένο.

- Δεν έχεις να πας πουθενά!

Μουρμούρισε, ενώ είχε ακόμα κλειστά τα μάτια!

Κοιμόταν ή ήταν ξύπνιος;

- Πρέπει να σηκωθούμε.

Μουρμούρισα.

- Τίποτα δεν πρέπει.

Είπε και χώθηκε στο λαιμό μου δαγκώνοντας απαλά.

Ανατρίχιασα. Αυτή την επίδραση είχε πάνω μου όποτε μ' άγγιζε...

Τεντώθηκε και με κρατούσε συνέχεια κοντά του.

Με αγκάλιαζε όπως αγκαλιάζουν έναν αρκούδο!

- Παιδιά άντε δε θα ξυπνήσετε; Έχουμε και πρό...

Μπήκε ο Τεμίν χωρίς να χτυπήσει.
Εμένα μου κόπηκαν τα πόδια.
Έμεινα να τον κοιτάζω με μάτια γουρλωμένα και τρομαγμένα!
Δεν μπορούσα κι ούτε ήθελα να φαντάζομαι τί σκεφτόταν όταν μας είδε να κοιμόμαστε μαζί - ο Κάι κι εγώ στο ίδιο κρεβάτι και μάλιστα τόσο κολλητά που έβαζε ένα τρίτο μάτι σε υποψίες!

Ο τελευταίος που ήθελα να μας δει ήταν αυτός!

Δεν είπα τίποτα. Δεν μου έβγαινε μιλιά, αλλά μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις... ό,τι ήταν να δει το είδε. Ό,τι ήταν να καταλάβει, το κατάλαβε...

Τον είδα που κοιτούσε μια τον Κάι και μια εμένα. Μάλλον σοκαρίστηκε κι αυτός; Δεν περίμενε να δει κάτι τέτοιο; Ίσως να ήταν η πρώτη φορά που τον έβλεπα έτσι. Η πρώτη φορά που δεν τον έβλεπα με το ψεύτικο χαμόγελο - τα ξέρω-όλα- που τον έβλεπα χωρίς μάσκα. Η πρώτη φορά που τον έβλεπα με αληθινά συναισθήματα ζωγραφισμένα στο πρόσωπό του!

- Έχουμε πρόβα. Σας περιμένουμε.

Είπε κοφτά, κοιτάζοντας πάλι μια εμένα και μια τον Κάι, χωρίς να σχολιάσει τίποτα και βγήκε χτυπώντας την πόρτα.

Now hush! (Ολοκληρωμένη)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu