Κεφάλαιο 20: The call

149 12 6
                                    

Κάι

- Μου υπόσχεσαι ΤΥ ότι θα τρως καλά και δεν θα με κάνεις να σε κυνηγάω για να φας;

- Ναι.

- Ωραία! Και ξέχνα τη λέξη"δίαιτα" απ' το λεξιλόγιό σου. Ειδικά εσύ!

- Εντάξει!

- Ανυπομονώ για το άλμπουμ σας ΤΥ! Σίγουρα θα είναι τέλειο!

- Αχ! Το ελπίζω...

Τον βάρεσα φιλικά.

- Σίγουρα θα 'ναι επιτυχία!

- Μάλιστα!

Είπε και χαιρέτησε στρατιωτικά.
Σκάσαμε στα γέλια. Μου έλλειψε αυτός ο ΤΥ! Με το γέλιο και τη χαρούμενη διάθεση. Μου έφτιαχνε τη μέρα μου! Ήταν φτιαγμένος για αγκαλιές όταν φορούσε τέτοιες μπλούζες με μακριά μανίκια που έκρυβαν τα χέρια του. Ο ΤΥ εκτός σκηνής, έμοιαζε με παιχνιδιάρικο κουτάβι που θες να έχεις συνέχεια στην αγκαλιά σου και να το χαϊδεύεις!

Χαλαρώναμε κι οι δυο δίπλα δίπλα επιτέλους, χωρίς ν' αγχωνόμαστε για το πώς μας βλέπουν οι άλλοι.

Εγώ ήξερα τί ένιωθα γι' αυτόν κι αυτός επίσης, τώρα που ξεκαθαρίσαμε την κατάσταση. Μπορούσαμε να είμαστε άνετοι και να πειράζουμε ο ένας τον άλλο μπροστά στους υπόλοιπους, αλλά όταν είμαστε μόνοι, ξέραμε τί νιώθαμε ο ένας για τον άλλο, χωρίς προσποιήσεις. Ήμασταν ο εαυτός μας και όσο διαφορετικοί κι αν ήταν οι χαρακτήρες μας, άλλες τόσες ομοιότητες είχαμε και κοινά σε πολλά πράγματα, κάτι που εξέπληξε και τους δυο μας!

Αφού τελείωσαν οι περιοδείες μας χωρίς άλλα απρόοπτα, νιώθαμε ότι δέναμε με τον καιρό σαν ομάδα!

Στη σκηνή πλέον, ήμασταν πιο άνετοι μεταξύ μας στην επικοινωνία, στο τραγούδι, στο να προσαρμοζόμαστε και να επικοινωνούσε πλέον με το βλέμμα, να επικοινωνούσε με το κοινό μας, τους φαν μας!

Την ώρα της συναυλίας, πάντα έψαχνα τον ΤΥ με το βλέμμα μου. Ήθελα να 'μαι δίπλα του, να τον κοιτάζω καθώς τραγουδάμε και χορεύουμε. Ήταν ο μοναδικός που χόρευε σαν εμένα. Οι κινήσεις του, τέλειες και με ακρίβεια χιλιοστού στην κάθε λεπτομέρεια. Ήταν ο καθρέφτης μου και τον εμπιστευόμουν. Το απολάμβανα πραγματικά να 'μαι δίπλα του.

Σίγουρα ανακαλύψαμε κι οι δυο τη μαλακή πλευρά μας όταν στο τέλος, μας έδιναν οι φαν μας δώρα και τα δοκιμάζαμε πάνω στη σκηνή. Πολλές φορές παίζαμε και κυνηγιόμασταν. Ο ΤΥ με στέκα με αυτιά λούτρινα γάτας ήταν που μ' έλιωνε και συγκρατιόμουν με το ζόρι να μη τον αρπάξω στην αγκαλιά μου μπροστά σε όλους!

Now hush! (Ολοκληρωμένη)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang