Κεφάλαιο 24: Separation

79 12 6
                                    

Κάι

Μέσα στο βανάκι επικρατούσε αμήχανη σιωπή.
Ήμουν σχεδόν ευγνώμων γι' αυτό.
Δεν είχα καμία διάθεση να αρχίσω να εξηγώ τη συμπεριφορά μου στο σόου. Όχι για να μην εκτεθώ εγώ, αλλά να μην εκθέσω τον ΤΥ. Χωρίς να τον ρωτήσω, τελείως αυθόρμητα, παρασύρθηκα από το κλίμα κι έκανα αυτό που θεωρούσα φυσικό για μένα! Τον φίλησα. Πριν όμως, είδα την έκπληξη ζωγραφισμένη στα μάτια του.

Τί σκεφτόμουν; Λες και δεν πέρασε λίγα ο ΤΥ όλο αυτό το διάστημα, με τις έγνοιες να τον βασανίζουν. Ήταν ένας υπεύθυνος αρχηγός, σκεπτόμενος πάντα τους άλλους, την εικόνα του γκρουπ στο κοινό και στους φαν μας, όχι μόνο της SuperM αλλά και των NCT κι εγώ σε μια στιγμή τα τίναξα όλα στον αέρα! Είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου! Αυτό που με τρομάζει είναι η σιωπή και η αγωνία! Το αβέβαιο μέλλον!...

Ήμουν ευγνώμων που κανείς δεν άνοιξε αυτή την κουβέντα. Χρειαζόμουν χρόνο να σκεφτώ. Να ζυγίσω την κατάσταση και να δω με ποιόν τρόπο να προστατέψω τον ΤΥ.

Καθόταν δίπλα μου από τη μεριά του παραθύρου και κοιτούσε έξω. Δε γύρισε να με κοιτάξει ούτε για μια στιγμή. Ήθελα μόνο μια ευκαιρία για να τον καθησυχάσω τουλάχιστον...Τελικά, προτίμησα τη σιωπή.

Καθώς τα μέλη των NCT ήταν περισσότερα, το τζιπ σταμάτησε έξω από τον κοιτώνα τους για να κατέβουν.

Όταν σταμάτησε, ο ΤΥ σηκώθηκε αμίλητος από τη θέση του. Εγώ έκανα χώρο να περάσει, αλλά έψαχνα το βλέμμα του για να τον δω να του ψιθυρίσω έστω ένα συγνώμη για την απερισκεψία μου. Εκείνος κοιτούσε κάτω. Με απέφευγε.
Τα έκανα θάλασσα. Τον απογοήτευσα. Πριν μήνες του υποσχέθηκα ότι ως μεγαλύτερος θα τον προστατεύω! Απ' ό,τι φαίνεται, εκείνος αν και μικρότερος, αποδείχθηκε πιο ώριμος. Όχι μόνο δεν τον προστάτευσα, αλλά τον εξέθεσα κιόλας!

Το στομάχι μου δέθηκε κόμπος. Φέρθηκα τόσο εγωιστικά, χωρίς να σκεφτώ τίποτα. Ούτε καν τις συνέπειες της πράξης μου αυτής! Για μένα δε μ' ένοιαζε τόσο, όσο για εκείνον.

Την καρδιά μου έσφιγγε μια σιδερένια μέγγενη που μ' έπνιγε!
Ίσως γιατί ένιωθα ότι ο ΤΥ δεν θα με συγχωρούσε εύκολα. Ίσως δε μου ξαναμιλούσε ποτέ. Έγινα η αιτία να στιγματιστεί, να μπει στο στόχαστρο. Οι ήδη τρελαμένοι φαν που του έστελναν υβριστικά σχόλια, ποιός ξέρει τί θα του λένε τώρα μ' αυτό το τελευταίο περιστατικό...

Τώρα έπρεπε να ήμουν δίπλα του και να τον στήριζα, αλλά κάτι μου λέει ότι δεν ήθελε να με δει ούτε ζωγραφιστό!

Now hush! (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now