ΤΥ
Το ξανασκέφτηκα. Δεν ξέρω καν αν θα μπορέσω να βρίσκομαι μόνος με τον Κάι σε δωμάτιο εξάσκησης.
Όχι. Όσο το σκέφτομαι...Και μόνο η παρουσία του, εξαφανίζει το οξυγόνο απ' τους πνεύμονές μου! Πώς θα χορέψουμε; Τί θα ετοιμάσουμε;
Και κανόνισε και ραντεβού να βρεθούμε απόψε κιόλας να διαλέξουμε το κομμάτι και να δούμε πώς θα το χορέψουμε.
Όχι. Σίγουρα ήταν κακή ιδέα. Πολύ κακή ιδέα....Κάι
Ήταν η καλύτερη ιδέα που είχα. Ήδη όσο ήμασταν μαζί, κανόνισα να βρεθούμε! Δε χρειάζομαι καν ραντεβού ή να βγούμε έξω! Αυτό ήταν 1000 φορές καλύτερο από οποιοδήποτε ραντεβού!
Ανυπομονώ ν' αρχίσουμε. Ήδη από τώρα έψαχνα στη λίστα μου για κομμάτι, μέχρι να συναντηθούμε. Ήθελα να είναι το πιο σέξυ που υπάρχει!... Ελπίζω ν' αρέσει και στον ΤΥ...
Έτρεχα τη λίστα κι έψαχνα κάτι που να μας ταιριάζει. Ας έχω έτοιμα μερικά στην άκρη κι όταν βρεθούμε, επιλέγουμε αμέσως κι αρχίζουμε εξάσκηση.
............................
- Έτοιμος;
Ένευσε καταφατικά.
Τον έβλεπα λίγο αμήχανο ή μου φαίνεται;Από μέσα μου, έτριβα τα χέρια μου. Μ' άρεζε να τον φέρνω σε δύσκολη θέση.
Πήγαμε σ' έναν χώρο όπου θα είμασταν μονάχα οι δυο μας και θα μπορούσαμε να κάνουμε εξάσκηση με την ησυχία μας.
Όταν φτάσαμε, έβγαλα το μπουφάν μου κι έμεινα με ένα απλό άσπρο κοντομάνικο και το σχισμένο τζιν που φορούσα.
Συνήθως σε πρόβες δε φοράω τζιν γιατί δε με βοηθούν σε κινήσεις. Αυτή τη φορά όμως έκανα μια εξαίρεση κι αυτό, εξαιτίας του ΤΥ κι εξαιτίας του κομματιού που θα είναι σέξυ! Είπα να μπω στο κλίμα...
Σκέφτηκα και χαμογέλασα.Όταν έβγαλε κι ο ΤΥ το μπουφάν του, σχεδόν απογοητεύτηκα γιατί φορούσε φούτερ και το παντελόνι που είδα εξαρχής... Ήλπιζα τουλάχιστον το πάνω μέρος να ήταν σχετικό με το κόνσεπτ του τραγουδιού...
Στέναξα. Μάλλον σκεφτόμουν υπερβολικά το όλο θέμα....ή ο ΤΥ δεν είχε τον ίδιο ενθουσιασμό με μένα... Δεν ξέρω τί απ' τα δυο ισχύει...
- Έψαξα λίγο τραγούδια...
Είπα κι είχα βγάλει το mp4 μου, ψάχνοντας στη λίστα μου για να του δείξω ποιά είχα σκεφτεί.
Περίμενα ίσως κι απ' αυτόν να ετοίμαζε κάτι, αλλά τίποτα...
Κατάλαβα. Ό, τι κι αν του δείξω, θα πει απλά "ναι!"
ESTÁS LEYENDO
Now hush! (Ολοκληρωμένη)
Fanfic- Πάντα τον θαύμαζα, αλλά από μακριά! Ανήκουμε σε διαφορετικά γκρουπ. Δεν έτυχε να συναντηθούμε ποτέ, παρόλο που ανήκουμε στην ίδια εταιρία. Τώρα όμως το αφεντικό αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο συγκρότημα, ένα σούπερ-συγκρότημα που θα αποτελείται...