18 - Hi Tea

7.9K 142 11
                                    

"What do you want me to do next, sayang?" Tanya Zikri sambil menepuk- nepuk perlahan pipi Nubhan dengan batangnya.

"Just fuck me, please. Han dah tak tahan." Pinta Nubhan gersang.

"Aishhhhh~ awal sangat. Penat abang panas- panas bagai buat badan ni. Han taknak rasa ke?" Tanya Zikri.

"Guide me. Han tak biasa." Pinta Nubhan.

        "Aye- aye captain." Balas Zikri. "Enjoy your ice cream."

        Zikri mengangkat Nubhan supaya duduk bersandar di almari belakangnya sambil kaki terkangkang. Dia kemudian duduk seperti gaya jepun dan melebarkan kangkangnya supaya nampak seksi. Zikri mula mencium bibir Nubhan dengan rakus sambil tangannya bermain dengan puting pink Nubhan. Perlahan- lahan dia memegang belakang kepala Nubhan dan mengawal kepala itu supaya turun mencium lehernya kemudian pergi ke dada dan puting kiri serta kanan.

        "Sedap sayang...." rintih Zikri sambil menutup matanya dan mengemam bibirnya. Terbentuk lesung pipit akibat menahan rasa.
Basah dadanya dengan air liur Nubhan yang semakin rakus memainkan lidahnya di sekitar itu.

        Kemudian dia menolak perlahan kepala Nubhan untuk menjilat bahagian perutnya pula sebelum ke pangkal batang dan pangkal peha.

   "Dah sampai sayang.... part paling sedap. Cepat hisap sayang." Bisik Zikri ghairah.

    Nubhan menjilat- jilat kepala batang Zikri sehingga basah tanpa memegangnya. Kemudian dia mencium cium sebelum menjilat bahagian lain batang tebal itu. Lalu selepas itu Nubhan memasukkan perlahan- lahan batang tersebut ke dalam mulutnya.

     "There you go..." kasar Zikri berbisik sambil mukanya berkerut menahan kesedapan.

    Kepala Nubhan turun naik menghisap batang Zikri yang gemuk dan berdenyut - denyut itu.

     Zikri memegang kepala Nubhan dengan kedua tangannya dan menggerakkan kepala itu laju turun dan naik. Kemudian dia menekan kepala Nubhan supaya batangnya termasuk dalam sehingga ke pangkal. Meleleh- leleh air liur budak itu dikerjakannya. Kemudian dia menarik keluar batangnya dan memandang mata Nubhan.

      "Next level sayang. Tonggeng cepat abang dah tak tahan ni." Balas Zikri.

      Nubhan hanya menuruti dan menonggeng menghadap Zikri. Tanpa menyapu pelincir, dengan baki airliur Nubhan yang ada dia terus menyodok masuk batangnya ke dalam lubang Nubhan.

     "Awwwww perlahan lahan bang!" Jerit Nubhan kecil.

     " perlahan apa senang je masuk. Kau pernah bagi jantan lain lenjan ke?" Tanya Zikri sambil menyorong laju batangnya. Tangannya menggenggam rambut nubhan.

    Nubhan mengangguk tanpa suara. Dia menggigit bibir menahan nikmat.

    "Patut la.... selamat ketat lagi." Balas Zikri. "Mulai hari ni jangan bagi jantan lain guna, aku je boleh paham?"

"Bbaaaa...ikkkk....." balas Nubhan yang sedang menahan kesedapan. Mau tak sedap sebab selama ni paling besar dia pernah dapat 5 1/2 inci. Kalini...... urrghhhh mata putih la sial......

"Bagus... kalau nak nak main jantan lain pun mintak izin aku. Aku tak kejam nak kongkong kau." Balas Zikri yang tersenyum sinis. Kalau dia tahu budak ni senang terjerat macam ni dah lama time dekat tandas lepas habis kelas haritu dia dah lenjan budak ni. Tu la tadi baru kau nak jerat dia nasib baik dapat.

Kemudian mereka menukar kepada missionary position. Zikri terus menujah Nubhan yang sudah ternganga- nganga menahan kesedapan. Nasib baik chalet ni jauh sikit dari yang lain. Budak ni kuat pulak merengeknya. Zikri menurunkan badannya sehingga badan mereka bersentuhan. Dia mula mencium mulut Nubhan yang separuh ternganga ketika itu. Kemudian dia turun mengerjakan leher putih budak itu. Nubhan memeluk Zikri dengan kakinya menahan kesedapan. "Abang... "

"Kau ni merengek kuat sangat la... geram betul aku. Kot ye pun batang aku sedap." Usik Zikri sambil tersengih.

Berkerut- kerut dahi Nubhan menahan nikmat. Kedua- dua tangannya mencubit kulit belakang badan Zikri. Zikri mula mencapai batang Nubhan untuk memberikan rasa nikmat yang sama setelah melihat Nubhan yang nampak seperti sudah mahu mencapai klimaks dalam permainan ini. Namun, tangannya ditepis Nubhan.

"Don't.... touch it... nanti Han... pan...cut..." balas Nubhan.

Zikri tersengih lagi. Macam- macam la budak ni. "Sorry..." balasnya pendek.

"I want this game to be more... more... longer.... with you... please...." balas Nubhan lagi.

Zikri tergelak kecil. Nampak innocent, naive tapi sundal jugak budak ni. "Okay sayang..." balas Zikri lagi.

Aktiviti mengerjakan Nubhan terus berlangsung dengan penuh kenikmatan. Namun, mereka tidak sedar bahawa ada yang sedang menghendap daripada luar.

*********

sorry part ni terpublish sekerat... tak perasan pulak. And sorry jugak sebab lambat update sebab busy + idea tu kengkadang hilang dan lupa. Ada masa baru ingat balik 😅

Cerita Tiga SegiWhere stories live. Discover now