24 - Hayqal pt.1

7.6K 106 1
                                    

"Kenapa kau kebulur sangat nakkan aku?" Tanya Zikri.

"Tak sedar lagi ke diri tu? Betina ke adik adik ke semua tergila- gilakan abang sejak sekolah lagi. Ye la... siapa taknak rasa budak ragbi sekolah, masuk uni pun ambil kos physical education pulak tu. Time sekolah dulu kitorang yang minat- minat jantan senior ni ada group whatsapp, kitorang cabar siapa dapat abang Iky, dia memang sangat hebat. Sebab senior lain semua senang je nak dapatkan. Qal pun dah dapat rasa batang diorang semua. Diorang semua tak susah mana pun nak pancing, abang je susah. Bukan Qal je la, semua pun tak pernah dapat kan... dan kitorang pernah heboh dalam group tu sebab budak Izmir pbsm pernah bagi info yang batang abang besar time abang injured perlawanan ragbi time form 5 dulu tu. Dia terselak seluar abang time abang tidur dekat bilik sakit dan dia bagitahu kitorang. Of Course time tu lagi membuak rasa Qal nak cuba dapatkan abang. Batang senior lain macam dah kena potong dua, pendek ya ampun. Dah la tak sampai sepuluh minit masuk terus pancut. Of course Qal pun nak rasa puas jugak. Sampai sekarang Qal tak pernah rasa puas sebab Qal tak jumpa orang yang betul, yang boleh bagi Qal puas. Qal nampak abang boleh puaskan Qal. I really want to feel it. I want you... abang complete package, rupa ada batang besar. Badan sedap. Sebab tu Qal nak sangat abang. Dan yang buatkan Qal sakit hati, Nubhan yang dapat abang. Benda hubungan korang tak tersebar jangan risau, tapi Qal yang desak dia bagitahu sebab Qal selalu nampak abang dengan dia dekat mall. Qal cakap Qal pun macam dia so dia rasa selamat nak tell the truth. And yeah! Qal benci dia. Dia selalu kena puji dengan lecturer, selalu dapat markah tinggi dalam test. Sepatutnya Qal yang kat tempat dia. Dan Qal sangat tak suka bersaing sebab Qal tahu Qal boleh dapat apa yang Qal nak. Itu je!" Beritahu Hayqal panjang lebar.

"Teruskan je la carik lagi! Kenapa aku jugak yang kau nak. Nanti dapat la jugak tu jantan yang boleh puaskan kau!" Marah Zikri.

"Sementara ni, apa yang ada depan mata salah ke Qal sebat dulu?! Ada jantan lain nanti Qal pergi la pulak dekat dia! Dah sekarang ni abang yang depan mata Qal, dan Qal memang suka abang. So?!" Balas Hayqal.

"Kau dah buat apa kat aku time aku tidur?" Tanya Zikri.

"Hisap je. Tapi lembik tak puas, sebab abang tidur kan... mana nak tegangnya... so sekarang ni? Boleh mula?" Tanya Hayqal.

Zikri terdiam. Dia sedang berfikir- fikir.

"Alaaaa... Qal takkan bagitahu sesiapa. Pandai makan, pandai simpan. Qal janji. Anggap je Qal ni scandal rahsia abang. No heart feeling, Qal nak main dengan abang je. As i said, Qal nak dapat apa yang Qal nak, meaning Qal nak tubuh abang." Balas Hayqal lagi.

     "Jangan...." kata Zikri berjeda. "Jangan bagitahu Han."

    "Yeee... takda faedah pun bagitahu dia. Nak cakap dengan dia pun Qal sakit hati. Takyah risau, Qal pun tahu kalau Qal bagitahu dia Qal takkan dapat main dengan abang lagi nanti." Balas Hayqal.

     "Aku ingat harini je?!!" Tanya Zikri.

    "Habistu harini je Qal sangap? Kalau esok- esok lubang Qal merenyam, siapa yang nak tolong gosok? Alaaa abang Iky ni apa nak susah. Benda tak rugi apa apa pun tala tiga lubang. Badan sedap, batang besar, stamina tinggi. So?" Balas Hayqal lagi. "So bila boleh mula ni?"

     "Kau yang nak, kau naik la katil cepat!" Marah Zikri.

    "Kalau dari tadi cakap boleh dah lama Qal terkam dah pun... urghhh!!!" Hayqal membuat muka. Kemudian dia naik ke atas katil dan mula menyambar bibir Zikri. Puas hatinya rasa bila akhirnya dia dapat apa yang dia nak.

    Kemudian dia terus menyambar leher Zikri. Dari dulu lagi dia geram tengok leher Zikri. Nampak sangat seksi. Urrghhhh!!! Wanginya la jantan ni....

     "Mana kau dapat suspension belt dengan seluar jarang- jarang yang kau pakai ni? Siap bersambung seluar dia sampai ke stoking..." tanya Zikri sambil dia sedap melayan hisapan Hayqal di lehernya.

     "Shopee ada, carik je la kat situ. Awat? Suka?" Tanya Hayqal. Kemudian dia sambung kembali menyonyot pula puting Zikri sambil tangannya menggentel puting yang sebelah lagi.

     "Walaupun aku benci kau tapi nampak sundal kau pakai benda ni. Buat aku rasa geram nak kerja kan kau." Balas Zikri dengan desahan. Matanya tertutup menahan nikmat. Dia mula meramas rambut Hayqal. Diakui Hayqal juga sangat comel tetapi perangai desperatenya membuatkan Zikri turn off. Sekarang ni, dia dah tak fikir, alang- alang kena ugut. Dia layan je la. Dah tak boleh nak buat apa dah.

      Hayqal mula menjilat- julat bahagian perut Zikri sambil tangannya terpangku di pangkal peha lelaki itu. Dia mengusap- usap peha jantan lelaki itu. Puas dia rasakan melihat lelaki itu puas menerima servis yang dia berikan. Kemenangan memihak pada dirinya.

      Hayqal mula mengusik batang lelaki itu. dengan gelojoh dia memasukkan batang itu ke dalam mulutnya. Tadi lembik, sekarang keras nak mampus! Tak sia sia usaha dia! Tangan Zikri mula menekan belakang kepala Hayqal berkali- kali. Menjejeh- jejeh airliur Hayqal meleleh keluar menuruni batang Zikri. Kemudian Zikri menarik rambut Hayqal supaya batangnya keluar. Dia dah tak tahan.

       "Kau ada pelincir tak?" Tanya Zikri.

      "Tu..."tunjuk muncung Hayqal pada meja di tepi katil.

       Zikri segera mencapai pelincir tersebut. Dia yang pada ketika itu sedang duduk gaya orang jepun duduk namun terkangkang sedikit kemudian melumurkan gel itu pada batangnya dengan kedua- dua tangan. Hayqal sudah menekan- nekan punggungnya pada batang Zikri yang sedang sibuk dilumur gel.

      Zikri memukul punggung gebu Hayqal. "Sabar la, kau ni pun!!"

     "Lambat sangat. Tak payah la urut batang tu banyak kali. Orang dah tak tahan dah ni." Marah Hayqal. "Meh la orang sapukan." Hayqal segera merampas botol gel tersebut dan meletakkan sedikit gel di tangan sebelum mengurut- urut batang Zikri. Sambil itu Hayqal membalas pandang Zikri yang merenungnya.

      Zikri tersenyum senget. "Suka? Puas hati?" Tanya Zikri.

     Hayqal terus mencium lelaki itu sekejap sebelum dia menjarakkan semula mukanya dan tersengih. Kemudian dia baring dan mengangkang menghadap jantan yang diidamkannya itu.

      "Bukak la seluar ni... kau nak aku gosok- gosok kat seluar je ke?" Tanya Zikri.

      "Just cucuk sampai dia koyak. Seluar ni senang koyak jangan risau...." balas Hayqal.

      Zikri menghalakan batangnya ke pintu masuk lubang Hayqal. Dia mula menekan masuk perlahan- lahan. Kain seluar jarang itu turun sama ikut masuk ke dalam lubang Hayqal. Dia kemudian menompang tangannya pada kiri dan kanan bahu Hayqal lalu dia turun untuk mencium Hayqal.

     "Suka? Puas hati?" Tanya Zikri lagi sambil dia merenung mata Hayqal.

     "Puas... abang milik Qal, mulai hari ini..."

Cerita Tiga SegiWhere stories live. Discover now