14. Bölüm

50.7K 2.4K 414
                                    

*

Memnuniyetsiz bir tavırla "Gir" dedi. Sanırım konuşmamızın bölünmesinden hoşlanmamıştı.

"Merhaba Cihat" diye kocaman ağzıyla gülümseyerek konuşan Jale ile şaşırıp kalmıştım.

"Çaylar geldi." diyerek içeri girecekken az kalsın Jale'ye çarpacak olan adam da şu anın tuzu biberi olmuştu.

*

Odanın içinde bir sağa bir sola gidip duruyor normalde asla yapmayacağım bir şey olan tırnaklarımı yeme eylemini gerçekleştiriyordum. Kızların tuhaf bakışlarına maruz kalsam da şuan bunu umarsayacak durumda değildim. Olanları hazmetmeye çalışıyordum ama aklıma geldikçe daha da sinirleniyor sonra da kendimi sakinleştirmek için ayrı bir çaba sarf ediyordum. Ama lanet olsun ki hâlâ çok sinirliydim!

"Ay Ender yeter. Bi sağa bi sola gidip duruyorsun başım döndü. Anlat artık."

Asena'nın ani çıkışıyla olduğum yerde durmuş ve ona dönmüştüm.

"Kuzum, anlat artık merak ettik." dedi Umut

Reis'in yanından ayrılır ayrılmaz Asenaların evine gelmiş ve Asena'nın odasına girer girmez de elimdeki torbaları yere atıp Umut'u çağırmasını söylemiştim. O andan beri volta atıp duruyor kafamda Jale'den nasıl kurtuluruz planları yapıyordum.

'Kurtulamazsın'

İkisinin yan yana, ayaklarını kendine çekip oturdukları yatağın ucuna tek ayağımı kırıp bende oturdum.

"Bak şimdi. Ben çarşıya alışverişe çıkmıştım, o taraflardayken Reis'in yanına da uğrayayım dedim. Neyse işte gittim oturduk çay falan söyledi, konuşuyoruz sohbet ediyoruz falan filan. Bir süre sonra kapı çaldı." hızlı hızlı konuşup saçma sapan cümleler kuruyordum. Ama onların beni anladığına emindim ki yüz ifadelerinden de belli oluyordu.

"Biz çay getirdiler sanarken kim gelse beğenirsiniz."

İkisi aynı anda "Kim?" dedi.

"Jale." dedim sinirli, sitemli ses tonumla

Asena "Yok eben. Onun orada ne işi varmış." dedi kaşları çatılmışken.

"Ama bu kızın suyu çok ısınıyor ha. Yazıyorum şuraya o bir gün benim elimde kalacak." dedi Umut işaret parmağını duvara sürterken "Erdil sabah ofise gitmeden kahve içmeye gelmişti kafeye. Bu da artık Erdil'i takip mi etti ne yaptı peşinden hemen damladı. Yanımıza geldi sırıta sırıta sanki ben orda yokmuşum gibi Erdil'le konuşmaya çalıyor gerzek. Tabi Erdil yüz vermedi buna kısa konuşuyor yüzüne bakmıyor falan bozuldu tabi. Sonra çekti gitti mal."

Asena "Vay anasını arkadaş, bu kız biri olmazsa diğeri mi olur diye ne yapıyor ya." dedi

"Ben size söyliyeyim bu kız teyzesini falan ziyarete gelmiyor. Resmen koca bulmaya geliyor." dedim

Umut parmağını şıklatıp "aynen" dedi.

"E senleyken ne oldu, niye gelmiş?" Asena yastığa sarılmış merakla bana bakıyordu.

"İçeriye merhaba Cihat diye daldı lan. Bana bir kal geldi öylece suratına bakıyorum kızın"

Umut "Ulan kaç yıllık arkadaşımız saygıdan biz öyle konuşamıyoruz ona ne oluyor." dedi tek elini havada sağ sola sallarken.

"Adını da yanlış söyledi zaten beni de Reis'in yanında görünce şaşırdı tabi yalnız sanıyordu galiba."

"İçeriye nasıl girmiş ki."

AKYAZI MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin