5|why You?

586 23 0
                                    

Zamarłas.. Czy to ten sam taeś?

Ty:wiem kim jesteś.. Jestes.. Jesteś kim ta.. Ta.. ehyung
Tae:mów wyraźniej dziwko..

Jako że znalas koreański ponieważ uczyłas się go już od 1 kalsy gimnazjum.. Wiedziałas że nie uda się się uciec tłumacząc że nie znasz tego języka.. Było już za puzno..

Ty:inaczej wyobrażalam sobie spotkanie ze swoim idolem...

Po chwili żałowałas że to powiedziałas..

Tae:ah tak?.. A co myślałaś że powiem Ci jaka to jesteś urocza i jak bardzo chciał bym iść z tobą na romantyczna randkę na łonie natury... Haha.. Śmieszna jesteś

W tym momecie sie rozplakalas.. Zadzwonił dzwonek na lekcje ale ty zamiast na nie iść poszłaś do łazienki ,cała się trzęslas twoje łzy splywaly ci po policzkach.. Myślałaś tylko o tym jak bardzo zawiodlas się na swoim idolu...
W tym momecie chłopak wszedł za tobą do łazienki zatrzaskujac drzwi..

Patrzył na ciebie z uniesiana głową,bylas przerażona nie byłaś w stanie nic powiedzieć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Patrzył na ciebie z uniesiana głową,bylas przerażona nie byłaś w stanie nic powiedzieć.. Stałas jak wryta.

Tae:myślalas że to koniec zabawy? Dopiero się rozkręcam.
Ty:dlaczego to robisz? Byłeś moim idolem...
Tae:byłem jestem i będę uwierz mi będziesz blagala mnie o choć jeszcze jeden pocałunek lub coś więcej wpadniesz w wir miłości i obsesji..
Ty:widzę że masz wysokie mniewania o sobie.. Daj mi spokój.. Co masz na myśli mowiec chociasz jeszcze jeden?

W tym momecie bez słowa wbił się w twoje usta nie dając ci oddychać..
Chciałaś się odsunąć ale byl silniejszy.. Zostawił ci kilka malinek na szyji..
Tae:już wiesz.. Z jakiego jesteś kraju kochanie?
Ty:co cię to?
Tae:mów bo zaraz twoja szyja będzie pełna malinek i wyjedziesz na puszczalska..
Ty:jestem... Jestem z Polski...
Tae:polski...wiedzę że poraz pierwszy będę sie pieprzyl z Polka, czuj się wyjątkowa.
Ty:kiedyś marzyłam o twoim pocałunku a teraz? Teraz brzydze się tobą..
Tae:uważaj co mówisz jebana suko.. Mam nad tobą przewagę nikt nie uwierzy jakieś tam Polce.. Welcome to Korea babe

Bad boy Taehyung | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz