Gdy polazylas się na łóżko dostałaś widomosc..
Pomyślałaś że to pewnie Jungkook lecz się myliłas... Początkowo stwierdziłas że nie odpiszesz ale jadnak to zrobiłaś..Sama nie wiedziałas dlaczego to robisz, jednak byłaś ciekawa czego on od ciebie chce... Było to miejsce publiczne więc nie obawiałaś się o swoje zdrowie czy życie...
O godzinę 19.00 poszłaś na przystanek..Twoje myśli:dlaczego to robię? Jadę tylko dlatego żeby porozmawiać z osoba która mnie wykorzystała, tak na pstrykniecie palcem porostu tam jadę?! Co jest ze mną....
Na miejscu czekał już taehyung..
Tae:widzę że przyszłas, nie wiedziałem że aż tak na ciebie działam..
Ty:gadaj czego chcesz bo inaczej sobie pujde...
Tae:dobra, chodzi o to że widziałem jak lizesz się z Jungkook'iem...
Ty:on ma chociasz do mnie szacunek, i poza tym co ci do tego może i wyjdę na puszczalska mam to gdzieś..
Tae:nie ukrywam że miałem nadzieje ze bawisz się ze mną dlatego że jednak coś do mnie czujesz...
Ty:że co?
Tae:no, sam nie wiem dlaczego na ale cóż twoje życie... Szkoda miało być inaczej...
Ty:co ty pierdolisz?
Tae:spotykasz się z kookiem więc mnie to jebie, nie przychodz puzniej do mnie z płaczem i gwarantuje że już mnie nigdy nie spotkasz...
Ty:spotkam w szkole taehyung...
Tae:nie, nie spotkasz mnie w szkole i dormie.. Wsumie to już nikt mnie nie spotka...
Ty:taehyung co ty mówisz cholera... Zaczynam się bardzo niepokoić...
Tae:nie ważne..
Ty:nic sobie nie rób proszę....
Tae:nigdy nie mam zamiaru cię słuchać kochanie... Do nie zobaczenia...
Ty:czekaj!! Czy to jest ta cholera gra?!? Chcesz mnie zniszczyć i żebym czuła za tobą tęsknotę... O to ci chodziło?!?!
Tae:po części tak.. Gra się dziś kończy....kochaniePodszedł do ciebie pocałował cię w czoło i odszedł...
Nie wiedziałas co zrobic... Więc napisałaś do Jungkook'a..
CZYTASZ
Bad boy Taehyung | PL
FanficPrzez większość swojego życia żyłaś w Polsce prowadząc zwykłe i spokojne życie, lecz jedna decyzja o wyjedzie z kraju odmieniła je na dobre.... ~sceny 18+ ~wulgaryzmy No family-friendly content🙆♀️ *Możliwe błędy *(-_-;)・・・ *W trakcie poprawy błędó...