13|This night 18+

604 18 2
                                    

Nie chciałaś spędzać nocy w dormie ale jadnak nie miałaś wyjścia...
Jungkook dal ci nowa szczoteczkę do zębów i jakiś plyn żebyś mogła wziąć prysznic, nie wiedziałas co stanie się jeśli nie wrucisz na noc do domu..

Umylas się i poslanowilas iść spać...
W pewnym momecie ktoś wszedł do pokoju

W pewnym momecie ktoś wszedł do pokoju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tae:Jungkook nie widziałas może.... Co kurwa!?
Ty:wyjdz stąd taehyung...
Tae:dlaczego jesteś w samym ręczniku w pokoju Jungkook'a
Żartujesz sobie ze mnie?!
Ty:śpię tu...
Tae:o to kurwa życzę dobrej zabawy..
Ty:nie śpię tu porostu bo nie ma kto mnie odwiesc...
Tae:aj słońce było tak odrazu.. Mój pokoj idealnie się nadaje może chcesz sie tam przenieść?
Ty:nie dzięki...
Tae:kochanie nawet nie wiesz jak mnie pociągasz...
Ty:...
Tae:serio myślisz że zrobię Ci krzywdę?
Nigdy bym tego nie zrobił ponieważ cię pragnę...
Ty:możesz już wyjść?
Tae:to już ten moment w którym się uzależnisz...

Podszedł do ciebie i namiętnie pocałował nie  dając ci dopływu powietrza

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Podszedł do ciebie i namiętnie pocałował nie  dając ci dopływu powietrza.. Odwzajemniłaś to, Nie wiedziałas dlaczego.
Wzią cię na ręce i przyniósł do swojego pokoju, kładąc cię na jego wielkie łóżko.

Tae:mówiłem że cię przelece, a ty mi nie wierzylas.. Pamietaj nie jestem taki szybki..
Ty:co ja robię... Nie chcę tego robić
Tae:ale robisz wiesz.. Dlatego że na ciebie działam
Uzależnieniam cię jak narkotyk..

Nie wiedziałas nawet kiedy pozbyl się z ciebie ubrań i wszedł w ciebie...

Ty:ahh
Tae:nie robiłaś tego nigdy? Myslalem że się puszczasz..
Ty:zrób to i się zamknij..
Tae:o nie ze mną takie numery słońce, jesli się że mną puszczasz to nie będzie łatwo..

Wtedy poczułas ból.. A on zacza cię całować i robić malinki na całym ciele

Ty:szybciej daddy....
Tae:koncu to przyznałas suczko..

Gdy to powiedzial zrozumiałas to co własnie robisz, żecz której obiecałas nigdy z nim nie robić....

Ty:wyjdz ze mnie...
Tae:zabawa się dopiero zaczęła..

W końcu po minucie oboje doszliscie byłaś na siebie zła...

Tae:i co przelecialem cię?
Ty:...
Tae:kochanie to było do przewidzenia.. Udało mi się to wykorzystać a teraz śpij,tylko mocno mnie przytul dobrze?
Ty:że co kurwa?
Tae:co słyszałas, nadal cię pragnę chce żebyś ze mną spała słońce..
Ty:żałuję.. Wszystkiego żałuję..
Tae:a ja nie, dostałem to co chciałem ale i i tak zamalo teraz śpij...
Ty:a co jeśli nie?
Tae:na dziś koniec zabawy dziewczynko teraz idź grzecznie spać inaczej obudzisz się cała w Malinkach wtedy twoja reputacja jeszcze się pogorszy..

Bad boy Taehyung | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz