Miałaś zamiar coś powiedzieć ale nagle zadzwonił dzwonek..
Ty:muszę już iść, ucz się pilnie!
Tae:nie skończyłem z tobą...Taehyung złapał cię za nadgarstek, po czym pociągną za sobą..
Ty:ała co ty robisz?!.. To boli..
Tae:haha.. Pamiętasz co ci mówiłem?.. Nikt nie może zrobić ci krzywdy, ale jest jednak taka osoba.. Ja nią jestem... Wiem że i tak odemnie nie odejdziesz... Zabardzo się uzależnilas..
Ty:taehyung.... Nie mogę uwierzyć w to co do mnie mówisz... Znowu jesteś taki jak na początku..
Tae:ja chcę tylko jednego... Wyjaśnienia.. Koniec zabawy dziewczynko..Na jego twarzy malowala się złość...
Tae:kochanie mam czas..moge tu tak stać nawet cały dzień...
Ty:puść mój nadgarstek to ci powiem...
Tae:ja tu stawiam warunki...
Ty:tak?!.. To w takim razie z nami koniec!!!
Tae:co.. Nie możesz mi tego zrobic....
Ty:koniec rozumiesz!!!!Te słowa sprawiły że cię puścił... Był bardzo zmieszany... Po czym z całej siły uderzył pięściami o szafki...
Ty:mam cie dość..sprawiasz że cierpię...jesteś nikim do niczego się nie Nadajesz!! Wszystko niszczysz...
Tae:zrobiłem dla ciebie wiele.. Nawet nie wiesz jak dużo... Tak samo zrobiłem dużo złego... Ale nie wiesz jednej rzeczy i wiesz co?.. Nie dowiesz się..
Ty:o jakiej rzeczy?..Taehyung nie odpowiedział ci tylko otworzył szafkę i rzucił w ciebie małym pudełeczkiem...
Ty:co to jest?
Tae:miałem Ci to dzis dać... A no i przepraszam.. Przecież nie mam prawa martwić się o swoją dziewczyne.. To znaczy była...
Ty:....Taehyung odszedł... Widziałas że powiedziałas mu coś co go podłamało....
Ty:Boże ten naszyjnik jest śliczny... I napewno bardzo drogi... Co ja powidziałam.. Wiem że on nigdy by nie powiedział tego do mnie...
Na naszyjnikiu widniał napis:Twoje serce jest najcudowniejsze, wiem że nigdy nie powiedziała byś do mnie nic złego.. Ufam ci.. Tylko tobie... Wiesz dziękuję że połączyłas swoje serce z moim.. Ps. Kocham cie
~twój taeś
Ty:jestem okropna....
Nadal jednak zastanawiałas się o jakiej rzeczy mówił taehyung.. Co on dla ciebie takiego zrobił?
CZYTASZ
Bad boy Taehyung | PL
FanfictionPrzez większość swojego życia żyłaś w Polsce prowadząc zwykłe i spokojne życie, lecz jedna decyzja o wyjedzie z kraju odmieniła je na dobre.... ~sceny 18+ ~wulgaryzmy No family-friendly content🙆♀️ *Możliwe błędy *(-_-;)・・・ *W trakcie poprawy błędó...