Byłaś zaniepokojona ponieważ Taehyung jak i reszta zamarli..
Ty-Kto to taki?
Tae-Nie ważne,muszę na chwilę wyjść..
Ty-Nie możesz jesteś osłabiony...
Suga-To prawda,T/I choć ze mną na chwilę
Ty-O nie, nie ma mowy
•Pov Tae•
Miałem nadzieję że ta dziewczyna da mi spokój ,nie spodziewałem się że jeszcze kiedykolwiek do mnie zadzwoni,T/I może być zagrożona, nie mogę do tego dopuścić ,jako że wraca do Polski mogę być o to spokojny ...Jeśli Lisa dowie się o T/I napewno będzie chciała zrobić jej krzywdę...
W końcu udało się zająć czymś T/I,
Więc z niechęcią oddzwoniłem..Tae-Czego chcesz?
Lisa-Spokojnie kotku,co się tak denerwujesz?
Tae-Mów czego chcesz ?
Lisa-Nie myśl że tak łatwo udało ci się to zakończyć mój menadżer wspominał że widział cię z jakąś dziewczyną ,hah...taetae nawet nie wiesz jak bardzo się pogrążasz...
Tae-Co ci do tego ?
Lisa-To ty nie wiesz ? Chcesz zepsuć mi karierę ? Masa fanów nasz ship'uje ,ale to już nie ważne ...pozbędę się jej szybciej niż myślisz ....
Tae-Ona?...Myślisz że zakochał bym się w jakiejś europejskiej kurwie bez grosza przy duszy?
Musiałem być bardzo przekonujący to wszystko było dla dobra T/I...Gdyby nasz związek wyszedł na światło dzienne było by po niej,zrobił bym dla niej wszystko dlatego też nasz związek się skończył ...
•Koniec pov Tae•
•Pov T/I•
Suga namówił mnie żebym poszła z nim do pobliskiego baru ,zgodziłam
Lecz zapomniałam portfela który został w garderobie,gdy po niego poszłam usłyszałam rozmowę Tae powiedział słowa które uraziły mnie bardzej niż jego jakikolwiek inne słowa gdyż nie były skierowane bezpośrednio do mnie...Cała we łzach trzasnęłam drzwiami od garderoby, Taehyung słysząc to wybiegł za mną ,jednak nie zatrzymałam się ...
•Koniec pov T/I •
Tae-Poczekaj to nie tak !!!
Taehyung'owi nie udało się ciebie zatrzymać ,gdy tylko wybiegłas z wytwórni zobaczyłaś osobę o której niegdyś opowiadał ci Tae ,byłaś pewna że zostawił cię dla dawniej narzeczonej
Lisa-Oh ,skarbie co ty tu robisz ?Taeś cię wygonił ?
Ty-Nie odzywaj się do mnie ...
Lisa-Płaczesz? Dopiero teraz przejrzałaś na oczy ? nigdy cię nie kochał...Ale w końcu ktoś musiał spełniać jego potrzeby seksualne gdy Liski nie było ,chociaż zawiodłam sie ,ja bym cię nawet kijem nie dotknęła ..ahaha
Taehyung wybiegł z wytwórni i zauważył ciebie płacząca obok Lisy
Jednak ty szybko wsiadłaś do stojącej obok taxi i odjechałaś....
CZYTASZ
Bad boy Taehyung | PL
FanficPrzez większość swojego życia żyłaś w Polsce prowadząc zwykłe i spokojne życie, lecz jedna decyzja o wyjedzie z kraju odmieniła je na dobre.... ~sceny 18+ ~wulgaryzmy No family-friendly content🙆♀️ *Możliwe błędy *(-_-;)・・・ *W trakcie poprawy błędó...