Jungkook odpisał po 30 minutach....
Byłaś przerażona i zaczęłaś szukac Taehyung'a... Nie chciałaś żeby coś sobie zrobił, nie wiedziałas do czego jest jeszcze zdolny ten chłopak...
Szukałas go po całym Seulu.. W pewnym momecie poczułaś że mógł być na moście... Tym moście na którym odebrało sobie życie tysiące koreanczykow..
Niestety twoja intuicja cię nie zawiodła...Chłopak siedzial na murze.. Tuż obok wody...
Bez wahania podbieglas do niego cała w łzach...Ty:TAEHYUNG!!!!
spojrzał na ciebie obojętnie i spokojnie powiedział..
Tae:a jednak.. Dlaczego tu jesteś i jak mnie znalazłaś?
Nic nie powiedziałaś tylko go przytuliłas...
Ty:bałam się że coś sobie zrobiłeś.. Ze..
Tae:że?
Ty:że mogłam cię stracić..Chłopak również się do ciebie przytulił i pogłaskal cię po włosach..
Tae:kochanie mało o mnie wiesz...
Ty:to znaczy?!
Tae:zależy ci na mnie pomimo że Jungkook traktował cię lepiej odemnie a ja nie potrafię kochać..
Ty:nie mów tak!! Dlaczego chciałeś się zabić??
Tae:dlatego że moje życie nie ma sensu, nie mam uczuć i jestem zwykłym chujem
Ty:ale jednak nadal tu jesteś... To mnie cieszy.. Możemy zacząć od nowa tae, poprostu teraz cię zrozumiałam..
Tae:mnie?.. Nie, nie zrozumiałas mnie... Ja tylko cię wykorzystałem.. A ty mimo to mnie lubisz czy tam kochasz..
Ty:a ty mnie nie lubisz?
Tae:nie potrafię nazwać uczuć ktore mam do ciebie, nie znam tego uczucia..
Ty:taeś to nazywa się miłoś....
Tae:nie mów tego słowa kochanie!
Ty:boisz się go?
Tae:nie pasuje do mnie, nie do tego zostałem stworzony wcześniej moje życie było inne i na niczym mi nie zależało..
Ty:a teraz zależy?
Tae:... Tak, chyba... Nie mówmy o tym kochanie..
Ty:zmieniasz się na lepsze..
Tae:to przez ciebie, dlatego cię nienawidzę kochanie..
Ty:a jednak nadal mnie głaszczesz..
Tae:nie powiedziałem Ci wszystkiego słońce...
CZYTASZ
Bad boy Taehyung | PL
FanfictionPrzez większość swojego życia żyłaś w Polsce prowadząc zwykłe i spokojne życie, lecz jedna decyzja o wyjedzie z kraju odmieniła je na dobre.... ~sceny 18+ ~wulgaryzmy No family-friendly content🙆♀️ *Możliwe błędy *(-_-;)・・・ *W trakcie poprawy błędó...