7|She wants to forget

554 18 1
                                    

Gdy weszłas do domu przez 10 minut stałas przy wejściu nie móc zrozumieć co wlasnie się stało...
Chcialas zapomnieć... Zawsze po szkole słuchałas bts żeby się rozluźnic a dziś?
Dziś balas się.. Balas się własnego biasa..
Niedługo po tym do domu przyjechała mama
Niestety zobaczyła twoja szyje i rękę
Mama:T/I wiedzę że musisz mi coś wyjaśnić...
Ty:mamo to nie tak...
Mama:mhm, ciekawe.... Co ty masz na szyji
Ty:mamo....
Mama:nie myśl że jestem idiotka i nie wiem co to takiego... Zawiadlam się na tobie T/I Zawiadlam...

W tym momecie mama zaczęła płakać, a ty balas się jej powiedzieć o tym co się stało, wolalas żeby myślała że jesteś puszczalska niż żeby musiała się naprawdę o ciebie martwic..
Poszłaś do pokoju wzięłaś tabletki na sen żeby zasnac i udała ci się...
Rano byłaś przerażona tym że musisz iść do szkoły.. To właśnie tej szkoły o ktorej zawsze marzylaś...

Jednak ku twojemu zdziwieniu taehyung nie zwracał na ciebie większej uwagi przez cały dzień.. Poczulas ulgę..
Pomyślałaś że pewnie sobie odpuścił, lecz się bardzo  mylilas..

Gdy stałas przy swojej szafce nagle ktoś cię dotkną..

?? :ty jesteś T/I?
Ty:tak o co chodzi?

Nagle odwrucilas się i byłaś w szoku przed tobą stał nikt inny iż w właśniej osobie Jungkook..

Patrzył na ciebie z uśmiechem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Patrzył na ciebie z uśmiechem...

Jk:chodzi o to.. Ze jakim cudem będąc Polka dostałaś się do tej szkoły?
Ty:nie wiem.. Przyjęli mnie jak widać nie trzeba chcieć być idolem żeby iść do tej szkoły...
Jk:tak.. To wiem ja już nim jestem, ale nigdy nie widziałem tu Europejskiej dziewczyny..
Ty:rozumiem..
Jk:no cóż miło było poznać.. Mogę wiedzieć ile masz lat?
Ty:17... Mam 17 lat..
Jk:aa ok.. To cześć do zobaczenia piękna
Twoje myśli :co się właśnie stało?! Jungkook we własnej osobie nazwał mnie piękna?

Niestety te słodkie chwilę nie trwały długo, gdy po zakończonych zajęciach wychodziłas ze szkoly ktoś cię zatrzymał...

Bad boy Taehyung | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz