***

1.5K 131 61
                                    


ჰოსოკი ხედავს, გრძნობს, როგორ შეიცვალა ომეგა.

   დილის მერე ტლიკინებს მასთან ერთად იცინის და რამდენჯერმე თავისი ინიციატივითაც შეეხომ ალფას ეს აბნევს, თეჰიონის სუნი გონებას უწამლავს მხოლოდ ერთი იცის, უნდა. ძალიან! 

-ჰოსოკ,-ალფა წამების ჩაძინებული იყო თეჰიონი რომ შიშველ მკლავზე შეეხო გაყინული თითებით. 

-რა მოხდა საყვარელო.

 -მაკოცე. 

-რა?-ალფამ თავი წამოსწია და ხარბად შეისუნთქა ომეგას სურნელი. ის გამძაფრდა, ოთახი ჭერამდე აავსო და ალფა ისე გაახვია მასში, რომ თავის დაღწევა უკვე შეუძლებელია. 

-თეჰიონ შენ..?-ალფა დასველებულ ლეიბს უყურებს ომეგა ისევ ეკვრის და ყურს უკან გამომწვევად კოცნის ჰოსოკმა ფიქრის მომენტში უკვე სამჯერ გააშიშვლა ომეგა.

 -არა, ამას ინანებ და ნაბიჭვარი კიდევ მე აღმოვჩნდები.

 -შემეხე, არ ვინანებ.

 -წავედით, აბაზანაში.-მკაცრად ამბობს ალფა.

 -მინდიხარ, ჰოსოკ, ძალიან,-ომეგა გამომწვევად კვნესის, მხრებზე ეჭიდება, იწვევს. 

-თეჰიონ, ადამიანი ვარ და არა რკინა ისედაც ჭკუაზე მშლის შენი სურნელი ნუ იქცევი ასეა.-ომეგას არაფერი ესმოდა, გაგიჟებით აწყდებოდა ალფას მკერდს, წელზე ფეხებმოხვეული უბეზე ეხახუნება.

 -დამშვიდდი,-ომეგამ ტუჩები გადმოაბრუნა, როცა აბაზანაში ჩასვეს და ცივი წყალი მიუშვეს.-ყველაფერი კარგად იქნება, მშვიდად.-ჰოსოკი გვერდით მიუჯა და მაგრად მოეხვია.

 -ცუდად ვარ, მთელი სხეული მიხურს. 

-მამაშენს დავუძახებ. 

-არა, ჩემთან იყავი, შენთან მინდა.

 -მეც მინდა, შენზე მეტად ახლა არაფერი მინდა, მაგრამ უნდა წავიდე. მოვალ, როცა დამშვიდდები და ნორმალურად აზროვნებას შეძლებ. 

თეთრი ლილიებიWhere stories live. Discover now