კოცნა, რომლიდანაც სულს ითქვამ, შეხება, რომელიც გაცოცხლებს. სურნელი რომელიც გაბრუებს და სხეული, რომელიც ყოველთვის სასურველი იქნება. ალფა ნაზად ეფერება მშვენიერ სხეულს, აბრეშუმის კანს ხელებით სწავლობს, ხავერდის წითელ ბაგეებს უკოცნის მისი სხეულიდან სიმწვანის თვბრუდამხვევ სურნელს იწოვს და ცდილობს სული მოითქვას მის კისერში.
ალფას კოცნა საუკეთესო მვლენაა დედამიწაზე და ახლა, როცა თეჰიონი დენისას იტანჯება უფრო მეტად უწვავს სხეულს. ომეგა ეს ესაა აბაზანიდან გამოვიდა, სცადა ცივი წლით დაეამებინა სურვილი, დამაბრმავებელი ვნება მაგრამ უაზროდ, მის ზემოდან მოქცეული ჯონი სხე ულ სასწაული შეგრძნებაა. ალფა მთელი წონითაა მის ზემოდან მოთავსებული და ისე უყურებს თითქმოს ამქვეყნად ყველაზე მაგარი რამ იყოს, ასე მხოლოდ ლოთები უყურებენ ღვინის ბოკალას, მხოლოდ ნარკომანებს სურთ ასე როცა ლომკა აქვს. ჰოსოკიც ნარკომანია, ლოთია მისი წამალი კი კიმ თეჰიონის სურნელია მისი სასმელი ალუბლისფერი ბაგეებია. ნელა მიუყვება კოცნით მის სხეულს, საწოლზე აკრავს, ხელებს თავს ზემოთ უჭერს და თითებს მის თიებში მჭდროდ იქცევს. თეჰიონი ეჭიდება, ეჭიდება როგორც ერთადერთ საყრდენს, რომელსაც მისი ვულკანიდან ამოყვანა შეუძლია. სხეულს მაღლა ზიდავს და თავისი ალფის შიშველ სხეულს შიშველი სხეულით ეკვრის, მისი სიმხურვალი ჭკუის წამღებად მაგარია.
-ნუ მაწვალებ, გემუდარები.-კვნესის ომეგა და ცდილობს ალფას სხეული ისევ მაღლა აიზიდოს რომ მისი სიმაგრე შიგნით იგრძნოს.
ალფა არ ჩქარობს, ნელა უკოცნის კანს, მოსწონს როგორ ეშლება ბეწვი მის შეხებაზე ამ ჯიუტ არსებას, როგორ ადნება ხელში და მოუთმენლად წრიალებს.
-ჰოსოკ.
-დამაცადე, გეფერები.
-არ მინდა მოფერება, გთხოვ რაა.-ომეგა უსაყვარლესია, ჰოსოკი მის თვალებს აკვირდება და ეღიმება, პატარას თვალები მოუთმენლად ციმციმებენ, ცდილობენ გამოიწვიონ. თეჰიონის თვალები უძირო ტბაა დიდხანს თუ ჩაიხედავ გადავარდები და მის ნაპირს ვერასოდეს იპოვი, მასში ცურვა სასიამოვნო მაგრამ საშიშია შეიძლება რეალობას სამუდამოდ მოსწყდე.
YOU ARE READING
თეთრი ლილიები
Fanfictionდასრულებული -მე უარს ვამბობ მასზე.-თეჰიონი ბრდღვინავდა, როგორც ალფა. -მერე? თეჰიონ, შენ გგონია მასზე უბრალოდ უარს იტყვი და მორჩა? შენი ალფა, ყველაზე საშიში და სასურველი კაცია მთელს ქალაქში.-მინ ჰო ცდილობდა წყობიდან არ გამოსულიყო.-როგორ გგონია? უფლე...