5

2.5K 63 2
                                    

-No.. No no nic, trudno. To tatusiowi damy kocyk i pójdzie spać na kanapę do salonu.

-A czemu nie z tobą? Pokłuciliście się?? Pyta dziewczynka.

-Oj kochanie kochanie, dużo rzeczy jeszcze nie wiesz... Mówię zrezygnowana, patrząc na Chrisa.

Dziewczynka, wiedząc że i tak nic więcej jej nie powiem wzięła Chrisa za rękę i poszła pokazać mu gdzie jest koc i poduszki. A ja poszłam do kuchni. Gdy nagle słyszę rozmowę Alice i Chrisa.

-Odlazu oszczegam, kanapa jest twarda. Mówi dziewczynka.

-Spokojnie, jakoś przeżyję. Mówi. - Najwyższej pójdę spać do mamusi. Odpowiada.

-Nawet nie próbuj! Krzyczę z kuchni, i on chyba mnie słyszał bo się zaśmiał.

°°°

Biegnę w poszukiwaniu mojej małej Alice, i gdy już ją znajduje nagle porywa ją Chris w postaci psa, krzyczę i biegnę za nimi żeby odzyskać dziewczynkę i już w oddali słyszę jej.... Śmiech?

Nagle się budzę. Ufff to tylko sen. Gdy chce położyć się spowrotem napotykamy coś twardego pod moją nogą. Okazuje się że to... Chris?? Co on tu robi do jasnej cholery?! Wstaje jak poparzona z łóżka i idę do łazięki. Mam mały plan. Biorę i wylewam resztki szamponu, do pustego pojemnika po szamponie wylewam wody i idę do sypialni. Widze tam słodko śpiącego Chrisa. On jeszcze nie wie co mu zaraz zrobię. Ściskam butelkę z wodą, a połowa wody w pojemniku ląduje na Christianie. Szybko się budzi i początkowo jest wściekły, lecz później niebezpiecznie blisko podchodzi bierze moją brodę tak żebym musiała na niego spojrzeć, i wtedy nogi zrobiły się jak z waty. Nachwile wręcz zapomniałam o całym świecie i gdy już mieliśmy połączyć swoje usta w pocałunku, on wyrywa mi wodę którą wcześniej go oblałam, nagle oprzytomniałam. Chris zaczą mnie oblewać wodą piszczałam na cały dom, a gdy woda się skończyła Chris wzioł mnie jak Shrek Fione (Inaczej : przełożył mnie przez ramię xd) i rzucił na łóżko. Zaczoł mnie bezlitośnie łaskotać. Śmiałam się na cały dom, a gdy już skończył byłam zdziwiona że Alice się nie obudziła. Wtedy coś do mnie dotarło.

To nie powinno się nigdy wydarzyć.

Nie mogę mu znów zaufać.

Ale czy na pewno??

Good girl - Bad girl ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz