16

1.2K 32 1
                                    

Siadam bezradnie na kanapie. Informacja która dotarła do moich uczu mnie zaskoczyła. Gdy do pokoju weszła mała dziewczynka, uśmiechnięta powiedziała:

-Kocham cię!

Uśmiechnęłam się na te słowa, tak bardzo mi ich brakowało. Wstałam i gdy chciałam przulić dziewczynkę ta odsuneła się i zaczęła krzyczeć. Do pokoju wszedł Chris i zaczą krzyczeć na mnie.

-Co ty robisz?!!! Zostaw ją w spokoju!

-Ale przecież ja nic nie zrobiłam!! Krzyczałam, a mała Alice weszła do szafy i tam zaczęła się śmiać.

-O nie nie nie, znowu to samo. Lepiej uciekamy. Mówi Chris i ciągnie mnie za rękę do jakiegoś pokoju. Wchodzimy do środka a ja obsolutnie nic a nic nie widzę. Słyszą tylko dwa męskie głosy. Nagle światło się zapala... A ja widzę tam.. Zmasakrowane ciało Alice. Bez palców u rąk, cała pocięta, zgolona na łyso, przywiązania do krzesła. Wokół dziewczynki było pełno krwi i jej bond włosów. A najgorsze w tym wszystkim było to że jeszcze żyła, i płakała w niebo głosy. Chciałam podbiec do niej przytulić i pocieszyć ale zatrzymał mnie jeden z facetów. Zaprowadził mnie do ciemnego pokoju. Ściany były całe w krwi, podobnie tak jak podłoga. W pomieszczeniu nie było nic oprócz krzesła, które było w czerwonej cieszy. Przeraził mnie pisk z za drzwi w których uwięziona była mała Alice. Rozpłakałam się, a ten facet przywiązał mnie do krzesła i widziałam jak wyciąga nóż.

-Wstawaj! Mówi ten facet z nożem.

-Wstawaj! To tylko sen! Nie płacz już.. Nasz detektyw ma informacje! Mówi Chris.

_________________________________________

Przepraszam za ten sen xDD

Good girl - Bad girl ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz