A nagy iroda kissé ijesztőnek hatott a lányok számára. A máskor mindig nagyszájú és talpraesett Sue-Ji és Yujin most a kezeiket tördelve álltak az igazgató kíváncsi tekintette előtt.
- Nos, hölgyeim Bang Si-Hyuk vagyok, ennek az ügynökségnek az alapítója. Csüccs! - mutatott a fal mentén húzódó kanapé felé. Ő is felállt és átsétált a fotelba. – Kértek valamit?
- Nem, köszönjük szépen – felelte Aechan.
- Örülök, hogy itt vagytok. A megküldött anyag lenyűgözött minket. Rengeteg beérkező jelentkezés közül választottunk ki benneteket. Gondolom, még nem ismeritek egymás? – tette fel a kérdést Mr. Bang.
- Történetesen, de – felelte Yujin -, gyerekkori barátok vagyunk.
- Nahát, ezt nevezem véletlennek – tapsolt egyet az igazgató. – Akkor még könnyebb lesz együtt dolgozni, mert nem kell megszoknotok egymást.
- Igen – bólintottak. – De megkérdezhetjük, hogy milyen munkát kell végeznünk? - érdeklődött Aechan.
- Persze. A hivatalos titulus a gyakornoki státusz, ez az jelenti, hogy egy jelenleg futó csapat mellé helyezlek titeket a stábba. A stábban dolgozók segédeiként, így figyelemmel követhetitek, hogy alakul egy idol mindennapja. Fel kell vennetek a ritmust, ha beváltok, akkor énektanárhoz és tánctanárhoz fogtok járni – folytatta.
- Tessék? – vonta össze a szemöldökét Aechan.
- Ez szuper! – csapták össze a lányok a tenyerüket.
- Neved? – nézett Aechanra az igazgató.
- Moon Ae Chan – felelte -, én úgy tudtam munkát kapok.
- Hogy tiszta legyen, ő nem jelentkezett, hanem mi adtuk be helyette – magyarázkodott Sueji.
- Értem – dőlt hátra kényelmesen Mr. Bang. – Nagyon okosan tettétek. A munka itt azt jelenti, hogy fizetés nélkül képezünk ki titeket, kaptok cserébe ellátást, lakhatást, ruházatot, és mindent, ami az idollá válásotokhoz szükséges. Nektek csak keményen kell dolgoznotok. Szeretnék egy év múlva egy új csapatot a piacra dobni, és mivel csak két fiú csapatom van, ebből az ismertebb a BTS, így szeretnék egy hasonló lány együttessel előrukkolni, mint a fiaim, a BTS, és a ti mozgásotok volt a legmegfelelőbb hozzá.
- De nekünk van hol laknunk – tiltakozott Aechan, mert egyáltalán nem tetszett neki a helyezett, és ezt a többiek is észrevették.
- Szívem, ha később lesznek rajongóitok, mert remélhetőleg lesznek, az lesz az első, hogy felkutatják hol laktok, ezért vannak a Dormok, hogy ott biztonsági felügyelet alatt lakhattok zavartalanul, és egyszerre lehet titeket hurcolászni – érvelt. – Hogy tovább folytassam, fizetést csak legalább három év idol munka után kaphattok, de ha hamarabb értek el nagy sikereket, ez lecsökkenhet. Ha jól emlékszem, mindannyian betöltöttétek a tizennyolcat, egyidősök vagytok?
- Igen – bólintottak.
- Remek, akkor szülői jóváhagyásra nem lesz szükség. A szerződés aláírása után törvényesen is az ügynökség dolgozói lesztek. Középiskolába még jártok, ugye? - érdeklődött.
- Igen, jövőre érettségizünk – felelte Yujin. – Már megkezdtük az utolsó évet.
- Szuper – tapsolt megint. – Az iskola az első természetesen, és a legkeményebb időszak az lesz, míg oda is jártok. Utána érdemes halasztani a tovább tanulást, míg be nem futtok.
YOU ARE READING
Harcolni kell! (BEFEJEZETT)
FanfictionIsmertető: Három legjobb barátnő, ahol kettőnek nagy álma, hogy énekes lehessen, hogy ott állhasson a színpadon! A harmadik tagjuk álmodozik róla, de két lábbal a földön jár, és inkább meghúzódva, előtérbe engedi barátnőit, míg azok ketten el nem kü...