22. fejezet: Pillangó

475 27 0
                                    

A balesetet már másnap a címlapokon volt. Mindenfélét cikkeztek, és nem maradt titok az sem, hogy bizony Jungkook és Aechan között gyengédebb szálak húzódnak.

„ Tragikus baleset! Moon Aechan, azaz Baby A. autóbalesetet szenvedett" ...

„ A kamion sofőr ittas volt" ...

„A BTS Jungkook nem vesz részt a fellépéseken, mert a barátnője megsérült" ...

„Jungkook eltitkolt barátnője Baby A." ...

„Az ARMY-k egyként állnak Jungkook mögött, és szurkolnak" ...

„Baby A.-t már háromszor élesztették újra!" ...

„A BTS Jinje és a Dark Angels volt tagja Yujin elhalasztják az esküvőjüket!"

Az egész időszak a pokol volt, Aechan kómába esett, és az orvosok tanácstalanok voltak, csak annyit mondtak, minden a lányon múlik. Ennek már három hónapja. Három pokoli hónapja, csak feküdt egy kórteremben, és a gépek zenéltek csupán. Mindenkinek folytatódott az élete tovább, menni kellett. A BTS folyamatosan próbált a nagy koncertjükre, amit végig Aechan szörnyű balesete árnyékolt be. A srácok arcáról eltűnt a mosoly. De haladtak tovább az útjukon.

Az Aréna megtelt a szöuli koncert első napján. Rajongók ezrei vettek rá jegyet, de már a második és a harmadik napra sem lehetett kapni, mert akik látni akarták a fiúkat, csak akkor volt esélyük, ha elcsípik őket, miközben bevonulnak.

A srácokat öltöztették, és sminkelték, a főpróba nem volt teljes, mert Jungkook csak a fellépés előtt egy órával érkezett meg. Ahogy mindig. A telefonja folyamatosan a kezében volt, képtelen volt elszakadni tőle, a kijelzőjén egy közös képpel a barátnőjével. Mr. Moon megígérte neki, hogyha bármi van, azonnal hívja, de legszívesebben el sem mozdult volna a kórházból.

A színpadon tökéletes előadást kellett nyújtaniuk. Csak éppen képtelen volt mosolyogni. Néhány transzparensen olyan feliratok álltak „Melletted vagyunk Jungkook", „Légy erős!".

- A következő számunkat most egyetlen embernek ajánljunk, aki nagyon fontos a számunkra – kezdte csendesen Namjoon, a srácok serényen bólogattak -, imádkozunk érte, és kérünk, minden A.R.M.Y.-t, hogy egyetlen ima erejéig gondoljon Baby A.-sshire, hogy mielőbb újra mosolyogni lássuk. – Jungkook nagyot nyelt.

A színpad elsötétült és felcsendült a Butterfly című daluk, ami nagyon megállta a helyét.

Jungkook elkezdte a dalt, a hangja remegett: „Ne gondolj semmire! Ne mondj egyetlen szót se! Csak mosolyogj rám!"

A hátuk mögött, a nagy kivetítőn képek követték egymást, felvételek, amin Aechan egészségesen mosolyog, nevet a barátnőivel, a srácokkal. Jungkook torka összeszorult, levegőt próbált juttatni a tüdejébe, miközben V átvette a dalt: „Még mindig nem tudom elhinni. Ez az egész olyan, mint egy álom. Kérlek, ne eltűnj el mellőlem!"

Jungkook erőt vett magán és folytatta a dalt: „Ez igaz? Ez igaz?

Te, te. Félek, mivel annyira gyönyörű vagy"

A dalhoz igazították a kivetítői egymást követő képeket, fotózásokat, fellépéseket, és rajongók ezrei sírtak a színpad előtt.

Jimin remegő hangon vette át a dalt Jungkooktól, mindenkinek megerőltető volt: „Hazugság, Hazugság, Te, te, te"

Jungkook érezte, hogy nem sokáig fogja bírni énekelni: „Mellettem maradnál? Megígéred ezt nekem?" ... és itt képtelen volt folytatni.

Harcolni kell! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora