Mr. Bang behívatta a lányokat az irodájába, miután eldöntötték, hogy a Dark Angels színpadra fog állni. A lányok nagyon izgultak, mikor a titkárnő bekísérte őket az igazgatóhoz. Illedelmesen meghajolva köszöntek, de az igazgató nem volt egyedül, egy vékony, magas, harmincas éveiben járó pasas ült vele szemben az irodában.
- Üljetek le, lányok – mutatott a lányok által jól ismert kanapén felé, ők meg, mint a kismadarak lehuppantunk rá. – Bemutatom nektek Kim Jong Wont, ő lesz mostantól a menedzseretek.
- A mink? – nyögte ki Yujin.
- A menedzseretek – mosolygott Mr. Bang.
- Úgy érti, hogy... szóval mi... - kereste a szavakat Sueji.
- Igen, kis szívem, mint azt már bizonyára közölték veletek, debütálhattok – mondta ki nyíltan, a lányok előbb nem tudtak megszólalni, majd örömünkben felvisítottak, utána meg nem győztek bocsánatot kérni a viselkedésükért. Mikor a tanárok közölték velünk, már akkor teljesen bezsongtak, de csak most vált biztossá, mikor Bang PD szájából hallhatták, hogy tényleg debütálhatnak.
- Nos, mostantól minden elkezdődik, az első lépés, hogy be kell, költözzetek a Dormba - szólalt meg Jongwon, a hangja kellemes volt, és megnyugtató.
- De nekünk van otthonunk – mondta feszülten Aechan, mert az apja még azt sem akarta lenyelni, hogy egy évet halasztott, hátha még el is költözik otthonról valami kollégiumba. Emlékezett a szerződésre, amiben említést tettek már erről, de újra megpróbálta, hogy ne kelljen elköltöznie otthonról.
- Csillagom, a Dorm a ti védelmetekben készült, és egyben a könnyebb mozgathatóság miatt – folytatta Jongwon. – Ha ismertek lesztek, rajongók fognak követni titeket, ezért nem volna jó, ha az eredeti címeteket tudnák, és ki lennének téve a családtagjaitok a háborgatásoknak. A másik meg, hogy idővel sok helyre kell meneteket, és lesz, hogy hajnalba értek haza, így sokkal könnyebb egy helyen kitenni titeket, ahol hamar az ágyba tudtok kerülni.
- A Dorm hol található? – kérdezte Sueji.
- A szomszédban – felelte Mr. Bang. – Az ügynökségen belül, mivel nincs olyan sok gyermekem. Itt van egy átjáró a stúdiókhoz és a tánctermekhez, valamint az edzőteremhez, ha kedvetek tartja. A Kollégium és az ügynökség is négyemeletes, a tetőterasszal együtt.
- Mind végig itt voltunk a szomszédjukban – súgta Aechannak Yujin, aki először nem tudta mire is gondol a barátnője, majd leesett neki, hogy bármikor beugorhattak volna a fiúkhoz.
- Már a harmadikon ki van alakítva a lakásotok, háromszobás, egy nappali, konyha, és fürdő – sorolta Mr. Bang. Majd felsorolta az ügynökségen dolgozó előadójának is az emeletét, de őket csak a negyedik emeleten lakók érdekeltek.
- Mikor kell beköltöznünk? – kérdezte Aechan.
- Minél hamarabb – felelte Mr. Bang. – De térjünk át a másik dologra. Először is a lánybanda neve a Dark Angels lesz. Nem szokványos édes, habos-babos lánycsapatot akarunk, hanem komoly hip-hop csapatot. Miss. Chen elmondása szerint sokkal képzettebbek vagytok a legtöbb lánycsapathoz képest, ezért hasonló megpróbáltatásaitok lesznek nektek is, mint a BTS-nek, akik többnyire a kemény táncos koreográfiákról híresek.
- Akkor ezért debütálhatunk hamarabb? – érdeklődött Aechan.
- Nem fogtok egy évnél hamarabb debütálni. A terveim szerint november 3-án robbantok. Addig pedig rengeteg munka vár rátok. A dalok készen állnak. Az első mini albumotok öt számot fog tartalmazni, három elég pörgőst és két érzelmesebbet. Miss. Chennel és Mr. Kimmel történt beszélgetéseim során a következőképpen áll a helyzet. Mind a hárman nagyszerű táncosok vagytok, de a főtáncos és főrapper Aechan-ah mint maknae lesz – kezdte vele Mr. Bang.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harcolni kell! (BEFEJEZETT)
FanficIsmertető: Három legjobb barátnő, ahol kettőnek nagy álma, hogy énekes lehessen, hogy ott állhasson a színpadon! A harmadik tagjuk álmodozik róla, de két lábbal a földön jár, és inkább meghúzódva, előtérbe engedi barátnőit, míg azok ketten el nem kü...