A MAMA után az igazgató behívatta a lányait az irodájába, és természetességgel közölte, hogy a BTS és Dark Angels ezennel leválik egymásról. A srácok mindent elkövettek, hogy a Dark Angelst felfuttassák, igaz annyira nem volt rá szükség, mert Aechant szintén minden rajongó arany maknaenak hívott, és már megjelentek az összepárosító fényképek is. Sok rajongó szerette volna együtt látni a két maknaet, viszont a lányok minden ilyen olvasmánytól el voltak tiltva, egyetlen egy oldalon lehettek, az is a hivatalos Dark3 twitter oldal volt, ahová saját magukról tölthettek fel képeket, és írhatta a rajongóiknak.
Sok írásban megemlítették az ifjú lánycsapatot, és hogy a Dark Angels Baby A.-je fiúkat megszégyenítő tánctudásáról tett tanúbizonyságot, az sem mellékes, hogy remek rappernek minősül a kis hölgy.
A srácok Japánban utaztak egy fanmeetingre, míg a lányok a táncteremben gyakoroltak, az utolsó heti fellépésre, mert még tartott számukra a verseny, hogy díjat seperhessenek be, és az utolsó héten nagyon szerettek volna legalább egy díjat nyerni. Nehéz egy ifjú csapatnak, ha még csak most kezdik gyűjteni a rajongóikat.
- Remélem, nyerhetünk, legalább egyetlen egy díjat – sóhajtotta a padlón ülve Sueji.
- Bízzunk benne, Aechan-ahról egyre pozitívabbak a nyilatkozatok, viszi a hátán a csapatot – mondta Yujin.
- Sosem gondoltam volna, hogy ennyire én leszek egyszer a központban – jegyezte meg Aechan. – Még mindig alig hiszem el!
- Megmondtuk neked, hogy az apád beszélte tele a fejedet, pedig iszonyúan tehetséges vagy – paskolta meg barátnője combját Sueji.
- És beszéltél vele azóta? – hallották meg a mögöttük csevegő táncos lányok beszélgetését.
- Igen, de hiába tértem ki rá, Jungkook-ah – erre a lányok fülelni kezdtek, Aechan gyomra összeszorult -, figyelmen kívül hagyta a kérdésemet, mert Jimin-ah elhívta.
- Szerintem oka van, nem értem miért futsz utána Sooyoung-ssi? – kérdezte tőle Miyoung.
- Mert tetszik, olyan nehéz ezt megérteni? – kérdezett vissza. – Eunji-ssi járt vele, és sok mindent elmesélt, ha valakit szeret, azt nagyon tudja szeretni, már ő is megbánta, hogy anno szakítottak – ecsetelte Sooyoung. – Addig nem nyugszom, míg az enyém nem lesz! – jelentette ki.
- Nem vagy te egy kicsit idős oppához? – szólalt fel Sueji, mert nem bírta tovább hallgatni a fecsegést, hisz látta a barátnője arcán a félelmet.
- Téged kérdezett valaki? – nézett rá Sooyoung.
- Na, nézd már! A háttértáncosunk, oszt leugatja a fejünket! – csattant fel Yujin.
- Mit gondoltok, hogy mert ti idolok vagytok, még többek vagytok? – kérdezett vissza Sooyoung dühösen.
- Sooyoung-ssi, ezt nem kéne – intette le Miyoung.
- Tudsz énekelni? – kérdezte meg Sueji.
- Nem.
- Akkor többek vagyunk, ha majd tudsz énekelni, vagy rappelni, akkor szövegelhetsz, hogy egyenrangú vagy velünk – közölte Yujin. – Nem te állsz a színpad elején, nem a te arcod az eladható, amúgy is, hogy nézel ki!
- Ki beszél? Azt hiszed, ti szebbek vagytok? – tette csípőre a kezét Sooyoung.
- Van némi különbség köztettek – szólalt meg Aechan is. – Jobb lenne, ha befejeznéd, és a dolgoddal foglalkoznál.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harcolni kell! (BEFEJEZETT)
FanficIsmertető: Három legjobb barátnő, ahol kettőnek nagy álma, hogy énekes lehessen, hogy ott állhasson a színpadon! A harmadik tagjuk álmodozik róla, de két lábbal a földön jár, és inkább meghúzódva, előtérbe engedi barátnőit, míg azok ketten el nem kü...