21. fejezet: Balszerencsés sors

477 29 5
                                    

Váratlanul érte a rajongókat a Dark Angels feloszlása. Annyira várták már az új albumot, igaz hosszú szünet volt, és egyesek már elkezdték terjeszteni, hogy talán feloszlanak, de még reménykedtek.

A Big Hit tette rá a pontot egy közleménnyel: „Szomorúan értesítünk minden Dark Angels rajongót, hogy az együttes három év sikerszéria után, úgy döntött, hogy nem folytatja tovább együttesként. Akik a tagokat továbbra is szeretni fogják, azoknak azt a jó hírt tudjuk közölni, hogy Baby A. csodálatos hangjában, rapjében és táncába továbbra is örömüket lelhetik. Yujint, a saját rádió műsorában, és mint MC-vel találkozhatnak vele, valamint Sue csodálatos színészi tehetségében is gyönyörködhetnek a rajongók, mert minden tag továbbra is az ügynökség alatt fogja folytatni, csak mint együttes fejezték be a közös munkát. Megértéseteket köszönjük."

A feloszlást talán Yujin élet meg a legrosszabbul. Míg Aechant a színpad továbbra is szeretettel fogadta, neki hiába volt jó hangja, és tehetséges táncos, a szólókarrier lehetősége nem állt a rendelkezésére, bár Bang PD nem tiltakozott teljesen ellene, csak egyelőre nem érezte, hogy a leader kellő pénzt hozna egy saját albummal. Sue még be sem fejezte a második filmjét, már Bang PD asztalán egy újabb szerep várta, és bár a két lány haragudott a barátnőjükre, hogy ilyen alattomos módon távozott a csapatból, elismerték, hogy nagyon is tehetséges, mint színész.

- Jobb mint én voltam – nézték az éppen futó sorozatot, bár Aechanban azért rossz szájízt hagyott a Lee Minhoval közös szerepet. Nem szívesen látta a jeleneteiket, mert folyton Jimin szomorú arca villant fel előtte.

- Szerintem nem, de nagyon tehetséges benne – majszolta a chipset Yujin. – Amúgy hogyan tovább?

- Hogy érted?

- Hát tudod, már csak ketten maradtunk, lassan kezdem szervezni az esküvőnket, és utána elköltözök innen. Veled mi lesz? – érdeklődött.

- Semmi, már beszéltem apuval, és visszaköltözöm hozzá – válaszolta neki Aechan.

- Annyira rossz, hogy így alakult, de azért remélem, eljön majd az esküvőmre – bizakodott Yujin.

Jimin nagyon nehezen viselte a szakítást, kicsit ingerültebb is volt mindenkivel, de Aechannal megbeszélte, hogy szegény lány ne magát hibáztassa. Sueji ha lehetett elkerülte az egykori barátait, de rendkívül bosszantotta, hogy bizony Aechan csillaga egyre fentebb kúszik. A lány új albuma sikeres volt, eladási aránya emelkedett, és már különböző díjkiosztókon már jelölté is vált a szóló kategóriákban. Mosolyogva érkeztek vissza Jongwon-nal az ügynökségre, mikor összefutottak Suejivel.

- Szia – mosolygott rá Aechan. Remélte, hogy a kezdeti ellenséges viselkedésük kicsit megenyhült.

- Sunbaenim – hajolt meg Sueji, és egykori barátnőjét levegőnek nézte. – Nem akar újra foglalkozni velem?

- Sajnálom Sueji-yah, de jelenleg Aechan-ah teljesen leköti minden időmet, még Yujin-aht, is nehezen tudom terelgetni – felelte neki a menedzser.

- Pedig én kifizetődőbb lennék – nézett Aechanra lekezelően.

- Tehetséges színésznő vagy, de jelenleg messze állsz tőle – mutatott Aechanra, mire Sueji hátradobva a haját, és megsértődve távozott.

- Ez nem kellett volna?

- Mit? Hogy őszinte vagyok? Aechan-ah, Sueji-yah sokára fogja elérni azt a szintet, ahol te vagy. Mikor még együtt dolgoztatok, már akkor kitűntél, hisz míg te éjjel-nappal gyakoroltál, ő fiúzott, vagy lustálkodott. Semmit sem tett azért, hogy zeneileg fejlődjön – léptek be a liftbe. – Ne legyen lelkiismeret-furdalásod miatta, elárulok valamit. Mikor beállított, hogy ki akar lépni a csapatból, mert az ő tehetségét teljesen elnyomod, mindenért téged okolt, az igazgató nagyokat nyelve várta, hogy mire akar kilyukadni. Ahogy kimondta a kilépés lehetőségét az igazgató azonnal ráharapott.

Harcolni kell! (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now