Az év Rap Monster új albumának feléneklésével indult, amiben Jin, Jungkook és kiegészülve Aechannal elkezdődött. Aechant nem énekesnek hívta, de énekelt is rajta, hanem együtt rappeltek. Mint az megszokott volt, a rap szöveg korán sem volt kifinomult, mint az együttesben, nem szégyellt bennük káromkodni, és Aechan sem pironkodott.
- Tökéletes – karolta át Namjoon a felvétel után, és puszilta meg a lány fejét.
- Egyszerűen imádtam – mosolygott rá Aechan.
- Az jó – szólalt meg Jongwon -, mert ebből a számból lesz a klip is.
- Benne leszek a klipjében? – mutatott az oppájára Aechan.
- Hát, nem egyedül vette fel, elég jelentős szöveget kaptál, majdhogynem a felét te viszed – nézett rá Hyun Soo a srácok egyik menedzsere.
- De klassz! – örült neki Aechan. Felnézett Namjoonra, mindig olyan dalszövegeket akart írni, mint amilyeneket ő írt. Néha mikor a srácoknál lógtak, egyet-kettőt elolvashatott belőlük, és volt, hogy maga dobolta közben az ütemet. Ráérzett a rap szépségére.
Megjelentek az Aechanról készült képek, és még maga a lány sem ismert magára. Jungkook rendkívül büszke volt a barátnőjére, Taehyung pedig azzal szórakozott, hogy felbosszantsa Jungkookot, hogy egy képet kiragasztott Aechanról az ágya mellé. Nem volt jelentősége, de imádta, ha Jungkook féltékeny volt. Yujint februárban az igazgató belevetette az MC-k világában, felkonferálóként szerepelt több műsorban is, sőt még rádióműsorban is. Remekül bánt a szavakkal, és élvezte a munkát. A KBS-nél saját rádióműsort kapott, aminek annyi volt a hátránya, hogyha éjszakai adása volt, másnap meg fellépése a fáradtságot nagyon nehezen viselte. De amit a legelején megtanult, minden percet ki használt, hogy aludni tudjon.
Áprilisban a rajongók számára készülő PUMA reklám kavarta fel az állóvizet. A lányokon és a srácokon is minden ruha, sapka és cipő puma volt, és készítettek csak a lányokról, és csak a srácokról, valamint egyéni képeket is. A legnehezebb a közös portfóliók voltak.
A fotós, a magazin menedzser és az együttesek menedzserei vitatkoztak össze, mert minden fiút akartak, de csak három lány volt.
- Nyugodjunk le – csitította a többieket Jongwon, majd két ujjával megfogta az orrnyergét. – Nézzük, legyen játékos fotó mondjuk Yujin-ahval, és Suga-yahval, valamint Namjoon-ahval – kezdte.
- Hármójukat? – nézett rá a fotós.
- Miért ne? – majd belemerültek a részletekbe, és a végeredmény vidámra sikerült. Hárman kosaraztak, a két fiú együtt tartotta az ölében Yujint. A két srác, mintha összekapna, és Yujin választja szét őket. Végig nevették az egészet, de az első sorozat sikerrel zárult.
Jongwon osztotta az ötleteket, a következő párosnak gondolta Jimint és Suejit, legyenek ők az egyik romantikus páros. Jimin a kanapén ült, Sueji pedig elfeküdt rajta, fejét Jimin combjára tette, miközben egy kosárlabdával játszott. Az ötletek csak jöttek, Aechan és J-Hope volt a következő páros. J-Hope mögé egy kicsit trambulint helyeztek, amire Aechan felállt. Megtámaszkodott J-Hope vállában, és terpeszt ugrott a háta mögött, miközben jól látszódott a Puma sportcipő. Újra előkerült Yujin, mellé Jint helyeztette Jongwon, teniszütővel a kezükben, és Jin átkarolja Yujin vállát, mosolyogva néztek egymásra. Következett Sueji és Taehyung, itt Taehyung belekap Sueji sapkájába és az arcába húzza természetesen a Puma felirat remekül látszódott így is. Végül Aechan és Jungkook volt az utolsó páros. Aechan egy falnak támaszkodott fél lábát feltámasztva a falra. Jungkook a lány feje mellett támaszkodott a falon, Aechan megmarkolta a Puma kabátot a fiún és maga felé húzta.
ESTÁS LEYENDO
Harcolni kell! (BEFEJEZETT)
FanficIsmertető: Három legjobb barátnő, ahol kettőnek nagy álma, hogy énekes lehessen, hogy ott állhasson a színpadon! A harmadik tagjuk álmodozik róla, de két lábbal a földön jár, és inkább meghúzódva, előtérbe engedi barátnőit, míg azok ketten el nem kü...