Mikor elkezdtem írni úgy igazából, akkor tájt ismertem meg a BTS-t, ez volt 2014-ben. Szeretek velük írni, mert jól formálható karakterek :) Ez a történet akkortájt született meg, sokáig is írtam. Azért osztom meg, hogy így kezdtem el írni, és a sok írásnak meg a rengeteg biztatásnak, amit az első posztolt történetemért kaptam (Ragyogó csillag) folytattam az írást. Még most is fejlődök, és másoktól tanulok. Csak szerettem volna megmutatni honnan is kezdtem az írást. :)
***
Moon Ae Chan, egy tök átlagos koreai lány. Nincs semmilyen különleges képessége, nem szeret énekelni és táncolni, az apja szerint is jobb, ha nem sértegeti vele az embereket, ezért inkább nem is próbálkozott vele. Utoljára általános iskolásként énekelt színpadon, de egy megaláztatás után, soha többé nem volt képes mások előtt énekelni.
A Korea Art School nevű középiskola tanulója, az egyik legkiemelkedőbb diákja. Az iskolát nagyon szereti, mert nagyon sok barátja van, legalábbis annak mondják magukat. Ha jobban belegondolt, rájött arra, hogy ő is nagyon nagy barátja lenne magának, mert mindenkinek segít. A házit lemásolják, ha valami ötlettel kell előállni, akkor egyöntetűen kántálja az osztály, hogy „Aechan-ssi".
Mindig is igazat adott abban a többieknek, hogy feltalálta magát, élvezettel szervezkedett, rendszeresen írt a suli újságnak, és mivel kitűnő tanuló, mondhatni igazi stréber.
Két legjobb barátnője van, Jo Sue Ji és Choi Yu Jin. Öt éves koruk óta barátnők, egy társasházban élnek Yeoksam-dongban, a Gangnam-Daero 65 Gilen. A házuk alatt egy nagyszerű kávéház van a Hollys Coffee, nyári munkát itt vállalt. Szeretett ott dolgozni, nagyon rendesek voltak vele. A társasház tizenöt emeletes, és rózsaszín, mint nagyon sok Gangnamban. Az apja ügyész, a legkeményebb fajtából, ebből kifolyólag elég szigorú nevelésben részesítette, „a munka mindenek előtt!" jelszóval.
A barátnőinek minden álma volt, hogy egy helyen dolgozzanak, és valamelyik ügynökség kezei alatt, ahol nekik talán lesz lehetőségük kitörni. Szurkolt a lányoknak, mert tudta, hogy beadták a jelentkezésüket a Big Hit Entertaimenthez. Kivételesen nem csak fiúkat válogattak, hanem végre egy lánycsapatot is akartak.
Sueji a suli legszebb lánya, tehetséges énekes, sokan hasonlítgatták a névrokonához Suzyhoz. A hangja csilingelt, rengeteg versenyen indították, és mindenhol a legjobb három helyezésben ott volt. Nagyon büszkék voltak rá, ahogy Yujinre is. Yujin szexi volt, és a táncban ezt tökéletesen tudta az előnyére formálni. Ott volt a két tökéletes barátnő, Sueji, hosszú, egyenes barna hajjal, tökéletes mandula szemeivel, és arányosan vékony ajkaival, ha mosolygott apró gödröcskék jelentek meg az arcán, amiért a fiúk annyira bolondultak. Az arca a női ideálnak megfelelt, ezért Aechan és Yujin nagyon irigykedtek, bár Yujinnek nem volt mire. Bájos volt, és iszonyúan dögös. Az alakja a modellekével vetekedett. Gyönyörű szemei volt, szép nagyok, és ívesek, ajka élénk rózsaszín. Hosszú fekete egyenes haját állandóan hullámosította, míg Aechant azért szidott, hogy miért nem hagyja hullámosan, miért kell folyton kivasalnia.
Aechan kissé teltebb volt az átlagnál, az anyja félig koreai, félig angol vérének hála, egy negyedrészt európainak számított, ami a testalkatán csapódott le. A szemei nagyok, és mandulaszemek, szerencséjére feketék, ajkai vastagok. A mellei nagyobbak, a csípője szélesebb, és combosabb volt, neki nem voltak olyan szép vékony lábai, mint a barátnőinek. Nekik fantasztikusan állt a miniszoknya. Egyszer rá akarták sulykolni, elmondásuk szerint, igenis szexi volt, csak testképzavarral küzd. Mindig is tudta, hogy a barátainak igaza van, de ő inkább érezte magát egy kötözött sonkának, mint csinos gimisnek.
Tizennyolc évesen, az érettségi előtt állva, egy állással a nyakán tengette a mindennapjait, a fiúkat csak haverként kezelte.
A barátnői már elfogyasztottak legalább négy pasit tizenhat éves koruk óta, de Aechant sosem cikizték, mert még nem volt barátja. Nem ringatta magát hiú ábrándokba, hisz amikor végigmentek az utcán ők hárman, valahogy Aechan egyszerűen szürkévé vált.
أنت تقرأ
Harcolni kell! (BEFEJEZETT)
أدب الهواةIsmertető: Három legjobb barátnő, ahol kettőnek nagy álma, hogy énekes lehessen, hogy ott állhasson a színpadon! A harmadik tagjuk álmodozik róla, de két lábbal a földön jár, és inkább meghúzódva, előtérbe engedi barátnőit, míg azok ketten el nem kü...