#20 Jestem w ciąży

2.7K 88 61
                                    

„Przez co byłem trochę w szoku, skoro jest to dorastanie"

NOWY DZIEŃ:
*Sylwia*
-Hej-mówię do Wiktorii, która siedzi w salonie.

-Cześć. Jak się czujesz?-pyta.

-Dobrze-odpowiadam i siadam obok niej-Idę do Igora. Muszę mu wszystko powiedzieć-mówię.

-Rozumiem-lekko się uśmiecha-Będzie dobrze, kochana-łapie moją rękę i mocno mnie przytula.

-Dziękuję-odwzajemniam uśmiech.

-Mam plan ty idź teraz do Igora, a ja zadzwonię do ginekologa, załatwię Ci wizytę-oznajmia.

-Seeeerio? Jejuuu, jesteś kochana-obejmuje ją mocno.

***
-Cześć skarbie-Igor otwiera mi drzwi.

-Hej-wchodzę nieśmiało i składam na jego ustach buziaka.

-Jesteś jakaś blada, wszystko ok?-pyta obejmując mnie w biodrach.

-...-wzdycham-Tak, znaczy...-przerywam i przełykam głośno ślinę.

-Śmiało-masuje mój policzek.

-Nie wiem jak Ci to powiedzieć-mówię.

-Swoimi słowami, spokojnie.

-Jestem w ciąży-oznajmiam i przymykam oczy.

-Chyba sobie żartujesz?-unosi się.

-Też bym chciała, żeby to był żart!

-Brałaś te jebane tabletki?-pyta krzycząc.

-Brałam...-odpowiadam-Ale raz się nie zabezpieczaliśmy, pamiętasz wtedy w hotelu. Zapomniałam czy wzięłam wtedy tabletkę-mówię.

-Japierdole-kopie w ścianę-Czy ty jesteś poważna?-spogląda na mnie wkurzonym wzrokiem.

-Przepraszam. Byliśmy wtedy pijani, zapomniałam tej kurewskiej tabletki-tłumacze.

-Nie będę zajmował się tym dzieciakiem! Wypieprzaj stąd-wskazuje ręką wyjście.

Wychodzę i zaczynam płakać. Nie poznaje Igora. Jest mi tak cholernie przykro. W tym momencie zostałam sama... Ja wiem, że to moja wina, ale byliśmy wtedy pijani, Igor zapomniał prezerwatyw, a ja zapomniałam czy wzięłam tabletkę antykoncepcyjną...

***
-Czemu płaczesz?-pyta Wiktoria-Eeej, słońce-unosi moją głowę do góry.

-Igor powiedział, że nie będzie zajmował się dzieckiem-mówię.

-Jak to?-jest bardzo zaskoczona-Może to dla niego za dużo, może musi wszystko przemyśleć-mówi.

-Nie broń już go! To koniec nas! Dobra... Muszę odpocząć-mówię i idę do swojego pokoju.

VIP~ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz