Spakowałam do dużych toreb swoje rzeczy-tego jest tak dużo, że nawet nie wiedziałam, że tyle tego mam.
***
-Wiesz, że mam jeden wolny pokój w mieszkaniu, prawda?-pyta Igor.Kiwam na tak
-Zrobimy tam pokoik dla dziecka-mówi.
-Super plan-przyznaje.
-Chciałbym Cię bardzo, bardzo przeprosić-łapie moją rękę-Zachowałem się jak zwykły dupek-dodaje.
-...-wzdycham-Muszę przyznać, że było mi bardzo przykro jak zareagowałeś, bałam się, że zostanę sama z tym wszystkim.
-Wiem, zachowałem się bardzo nieodpowiedzialnie-przyznaje-Nie wiem co mam zrobić, żeby było jak wcześniej.
-Bądź taki jaki jesteś teraz-uśmiecham się i cmokam jego policzek-Wybaczam-dodaje.
-Dziękuję, jesteś najwspanialsza-mocno mnie obejmuje.
***
Właśnie skończyliśmy oglądać jakiś film, był spoko-jakiś dramat łączony z komedią romantyczną.-Ale jestem zmęczona-mówię ziewając.
-Chodź tu do mnie-rozkłada ręce żebym się w niego wtuliła i przykrywa nas ciepłym kocem-Odpocznij sobie-cmoka moje czoło.
-Mhm-mruczę i jeszcze bardziej przytulam się do ciepłego ciała chłopaka.
Słyszałam, że w ciąży jest się często zmęczonym, także w końcu będę mogła sobie w stu procentach odpocząć.
***
Przebudziłam się około 17:00, Igor przeglądał coś na instagramie.-Odpoczęłaś?-pyta i zakłada moje włosy do tyłu.
-Tak-odpowiadam-Siedziałeś tutaj cały czas?-pytam.
-No tak-wzrusza ramionami-Nie chciałam, żebyś się obudziła-daje mi buziaka.
-Ojj, mój kochany-opieram głowę o jego ramię.
-Tak w ogóle jesteś głodna? Zrobię nam coś dobrego, hmm?-proponuje.
-Jestem-odpowiadam-A co zrobisz do jedzenia?
-Niespodzianka-pstryka w mój nos i kieruje się do kuchni.
***
INSTAGRAM:12 minut temu:
@reto_synku Pokaże Ci, że będę najlepszym ojcem 👑59 018 like
Komentarze:
@hajpman_adrian Będziesz najlepszy! 😁@krupa_sylwia ❤️👶🏻🤰🏽
@monika_synku Czy Sylwia jest w ciąży? 😱😱😱😱😱
@dominik_synku AAAA! Ogromnie gratuluje 👑❤️
@anastazja1073 TYYYY BĘDZIESZ OJCEM? CO? JAK TO?
@p.zp Serio? 😱😕😭 @kasia1982 czytaj to!
@kasia1982 Już nie będziesz miała Igorka 😂🤔🤦🏽♀️
@p.zp Mnie to nie bawi 😟🙄@gosia197 Gratuluje mocniutko 👏
I 58 910 innych...
CZYTASZ
VIP~ReTo [CAŁA]
FanfictionOna-nie lubiąca idola przyjaciółki. On-idol, jej przyjaciółki. Ten jedyny koncert VIP zapamiętają na całe życie...