#18 Chyba masz gorączkę

2.9K 83 25
                                    

Zobaczyliśmy jakiś film po czym Adrian i Wiktoria poszli.

-Jutro dokończymy, ok?-mruczę prawie zasypiając-Jestem cholernie zmęczona-opieram głowę o ramię chłopaka.

-W porządku-odpowiada i całuje moje czoło.

Nowy dzień:
Budzę się z lekkim bólem głowy, prawdopobnie po wczorajszej dawce alkoholu.

-Jak się spało mojej księżniczce?-pyta, na co momentalnie moje policzki nabierają czerwonego koloru.

-Dobrze-odpowiadam i zakrywam dłonią twarz.

-Ejj, mała, nie musisz się zakrywać-bierze z mojej twarzy ręce.

Uśmiecham się, na co chłopak odwzajemnia uśmiech i daje mi buziaka.

***
-Może chciałabyś ze mną zamieszkać?-pyta, kiedy pijemy kawę.

-Coo?-robię zdziwioną minę-Ty tak serio?-marszczę czoło.

-Tak-odpowiada z pewnością.

-Jesteśmy ze sobą bardzo krótko, nie wiem czy to jest dobry pomysł-odpowiadam.

-To twoja decyzja-oznajmia.

-Przemyśle-mówię.

Trzy tygodnie później:
Dogadujemy się z Igorem bardzo dobrze, nasz związek z dnia na dzień jest coraz lepszy. Kocham go najbardziej na całym świecie-jest wspaniałym chłopakiem. Tydzień temu byłam z chłopakami na koncertach: Katowice, Kętrzyn i Wrocław. Było naprawdę super.

Nowy dzień:
Budzę się z okropnym bólem głowy i brzucha. Mam takie nudności, że szok! Dawno tak źle się nie czułam.

***
-Sylwia-Bartek puka do moich drzwi-Coś się stało?

-Za chwilkę wyjdę-mówię.

Wycieram usta i wychodzę do brata.

-Mhm?

-Co się dzieje? Jesteś bardzo blada-ocenia.

-Nie za dobrze się czuje, wczoraj byliśmy z Igorem na jakieś pizzy, pewnie się zatrułam-mówię i kieruje się do pokoju trzymając się za brzuch-Ałć-syczę i kładę się.

-Sylwia... Co jest?-wtrąca się Wiktoria wchodząc do pokoju.

-Źle się czuje i tyle-odpowiadam.

-A co Ci dokładnie jest?

-Wymiotuje, boli mnie głowa i brzuch, na sto procent się zatrułam-mówię.

-Skoro tak uważasz-wzrusza ramionami-Pokaż czoło-kładzie rękę na moim czole-Chyba masz gorączkę-ocenia.

VIP~ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz