Selimut ditarik menutupi badannya yang tidak dibaluti seutas benang pun ketika ini. Wajah suaminya yang masih tidur ditenung.
Mata, hidung, bibir. Ah, semuanya boleh dikatakan perfect.
Macam manalah dia boleh lupakan lelaki ini? Persoalan itu masih bermain difikirannya sejak semalam.
Sejak dia mendapat kembali memorinya semalam, dia terfikir..
Kenapa omma dan appa dia tak ade beritahu dia apa-apa sebelum ni?
Jessica mula mengusap-usap dagunya gaya penyiasat terhandal di korea, kim jongkook.
Lama dia berfikir barulah dapat ideanya.
"Eem, haa! Oppa! Pasti oppa tahu pasal ni!"
Dia harus bertanya hal ini kepada abangnya nanti!
"Emmm"
Terdengar rengekan keluar dari mulut taehyung. Terus jessica gelabah.
"Eh, awak dah bangun? Sorry saya ganggu awak ke?"soal aku risau
"Emm tak~"
Suara serak-serak basah taehyung menyapa deria pendengaran jessica
Auch! So sexy!
"Aww, huskynya suara awak~ ni yang rase nak peluk-peluk, geget-geget je awak ni"
"Aigoo kiutnya isteri saya sorang ni. Amacam semalam? Power tak?"sengih taehyung nakal
Taehyung tersenyum nakal tatkaka melihat pipi gebu isterinya memerah. Aigoo! Kiutnya! Rasa nak geget-geget je!
"Taehyung.. Sorry tau, saya lupakan memori kita. Saya langsung tak ingat apa-apa. Tapi selepas kejadian ah, eem,emm semalam, memori saya dah kembali pulih" ujar jessica masih malu dengan kejadian semalam
Jessica masih ingat semalam. Pada mulanya dia tak rela. Namun apabila lama-kelamaan, dia merasakan sentuhan yang diberikan taehyung padanya seperti.. Pernah dirasainya sebelum ini.
Bermula dari situlah, satu-persatu layar memori muncul menerjah ingatan jessica.
Tidak dia menyangka bahawa dulu, dia sudahpun berkahwin dengan lelaki bernama Kim Taehyung ini.
Tetapi mereka terpisah ketika kereta yang dinaiki mereka berdua terjatuh ke dalam sungai.
Jessica ke arah selatan, manakala taehyung ke arah barat. Kedua-duanya menuju ke arah yang berlainan.
Cuma taehyung tidak lupa ingatan manakala jessica pula seratus peratus kehilangan semua memorinya.
"Tapi kan seingat-ingat saya dulu.. Kita ada anak, Taeca namanya. Mana anak kita sekarang ini Taehyung?"
Wajah taehyung bertukar pucat apabila jessica menyoal tentang anak mereka.
"A-anak kita.. T-tak dapat diselamatkan.. D-dia meninggal d-dunia di tempat kejadian"sayu taehyung
Terpempan jessica apabila mendengar kata-kata dari taehyung. Wajahnya yang tadi ceria kini bertukar sedih.
"M-meninggal d-dunia?"
Gagap jessica sebelum kembali rebah ke atas katilnya.
"JESSICA!"
TO BE CONTINUE___🌻
YOU ARE READING
[C]Mr Sugelus •Kth•
Romance"I love u Taehyung. Saranghaeyo, Kim Taehyung. F-forever. Tidur elok-elok Taehyung" - Jessica Park "Seokjin. Kim Seokjin, your worlwide handsome. Nice to meet you dear Jess." - Kim Seokjin Seorang lelaki asing yang menyelit masuk dalam hidupnya tela...