Menyetan : 17

847 91 28
                                    

Bunyi pintu bilik ditutup rapat menyebabkan aku berada di dalam mod berjaga-jaga menghadapi serangan anak Kim.

Kalau dia terkam aku, sempatlah aku nak pecut. Iyakan, benerkan?

"Kau tak payah lari, kau tu bini aku. Kau lari lah macam mana sekalipun, nanti aku terkam jugak"ujar taehyung selamba badak

Wadehek?!

Tubuh sasanya dibaringkan di atas sofa empuk di dalam bilik.

"Baby, mari sini duduk atas riba aku. Mari, mari, mari mari sayang"eh nyanyi pula abe taehyung kita

Sekali dengar macam nyanyi. Dua kali dengar macam menggoda pun ada.

Segala bulu di badan meremang dan berdiri tegak. Aku angkat tangan. Satu penumbuk kecil aku tayang sekadar amaran keras buat lelaki terlebih miang ini.

Aku ingatkan dia nak tolong aku pulihkan memori aku. Rupanya tolong mengawan aku adalah.

Dasar ini anak setan.

No way. Aku takkan tunduk pada kau. Kau jangan ingat ini drama slot akasia  tivitiga macam dalam cerita Tundukkan Playboy Itu.

Iman aku ni tebal tau. Tebal setebal seluar dalam jiran sebelah rumah nenek aku.

"Tak nak. Tunjuk album semasa kita bercintan-cintun tun dulu. Saya nak tengok Taehyung. Jeongmal"aku desak taehyung menggunakan nada geram

"Selagi punggung aku tak hilang gatal, aku akan melekat atas sofa ni sampai bila-bila. Kecuali kau sendiri datang pungut kegilaan kau ni. Dah, jangan ganggu aku. Aku nak sambung garu bontot aku ni. Auch!"desah taehyung sambil menikmati menggaru bontotnya

Tangannya ligat menggaru kawasan punggung yang gatal. Ekstrem sekali garuannya itu.

Manakala aku dibiarkan berdiri di hadapannya ibarat tiang bendera Malaysia yang dekat Malaysia tu. Yang lagu tema dia tajuk Negaraku tu. Sekarang trending dekat korea tau.

"Bangun Taehyung. Dah-dah lah tu garu punggung! Tak senonoh!"tegurku geram. Malangnya aku dihalimunankan oleh taehyung.

Perangai tak senonohnya dimainkan dihadapan mata suciku. Tak puas garu bontot, jari kelingking digunakan untuk di korek telinga pula.

Cecair berwarna kuning pekat, melekat di jarinya.

"Euw, manisan kuning. Kau nak jessica?"

Astaga. Ini anak kim. Kesetanan apakah yang merasuk?

Berapi mata aku memandang perangai tak senonoh anak Kim ini. Aku tidak menunggu masa yang lama.

Aku menendang punggung gebu taehyung sehingga lelaki itu jatuh tergolek ke belakang sofa.

Aku beredar dari tempat kejadian. Such a jerk, siapa suruh kau jadi syaiton depan aku tadi? Kan aku pun dah menyetan sekali. AHAHAHA

-tbc-

Menyetan beno taetan ni eh.

Sabar, biarkan mereka bergembira.💣

Nanti datanglah tu encik kesedihan.🐥

Bye bye!

Jangan lupa vote ya!

[C]Mr Sugelus •Kth•Where stories live. Discover now