Tsukishima Kei (relacja romantyczna)

2.3K 129 142
                                    

Dla SternePrinzessin

~ Na początku miałaś go za dupka. ~

~ Może to dlatego, że obraził twoją najlepszą przyjaciółkę. ~

~ Ale ona okazała się jeszcze gorszą osobą, ponieważ okazała się, że wykorzystywała twoją chęć do pomocy. ~

~ Zerwałaś z nią kontakt i wtedy Kei przyszedł z tobą porozmawiać. ~

~ Mimo iż na początku waszej rozmowy mówił teksty typu "A nie mówiłem?", potem cię pocieszał. ~

~ I zabrał na jedzenie gdzie od razu poprawił ci się humor. ~

~ Od tego momentu zaczęliscie się przyjaźnić. ~

~ Wiedziałaś, że blondyn jest dla wszystkich chamski. Jednak dla ciebie był nawet miły i poszłaś to z nim wyjaśnić. ~

~ Wtedy on powiedział tobie, że mu się spodobałaś. ~

~ Przez byłaś zbita z tropu jednak potem powiedziałaś, że też go lubisz i dałaś mu buzi w policzek. ~

~ Jego mina była bezcenna uwu. ~

~ Dzień później zapytał cię o chodzenie, a ty oczywiście się zgodziłaś. ~

~ Jego drużyna nie wiedziała, że ma dziewczynę dopóki nie zaprosił cię na trening. ~

~ Na początku myśleli, że żartujecie jednak kiedy pocałowaś go byli zmuszeni wam uwierzyć. ~

~ Przy okazji był to wasz pocałunek. ~

~ Szybko stałaś się matką drużyny. ~

~ Zawsze jesteś gotowa im pomóc. ~

~ Przez co Tsukki jest zazdrosny. ~

~ A najbardziej zazdrosny jest o Hinatę. Kiedy rozmawiasz z rudzielcem, okularnik dziwnym trafem zawsze stoi obok. ~

~ Można by powiedzieć, że trochę go zaniedbujesz ale jest wręcz na odwrót. To ty musisz się domagać czułości. ~

~ Kiedyś spytałaś mu się przez to czy on cię jeszcze lubi. Ten oburzył się i kazała ci tak nawet nie myśleć. ~

~ Ale przemyślał sprawę i zaczął na powitanie całować cię w policzek. ~

~ Rzadko gdzieś wychodzicie. Chłopak woli leżeć z tobą na kanapie i oglądać filmy. ~

~ Nie przeszkadza ci to ani trochę. Ważne, że chce spędzać z tobą czas. ~

~ Lubisz się wtulać w jego klatkę piersiową. Czerpiesz ogromną satysfakcję z tego, że zawstydzasz chłopaka. ~

~ Jest cholernym zazdrośnikiem. ~

~ Poza szkoła zmusza się do chodzenia z tobą za rękę. ~

~ Yamaguchi wam szczere kibicuje. Jak tylko się poprzeczacie on przychodzi z pomocą. ~

~ Ale nie musi interweniować, ponieważ nawet przy tobie Tsukki potrafi przyznać się do błędu. ~

~ Jesteś nieliczną z osób, przy których ściąga swoje słuchawki. ~

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz