dla: __pqia
°Kiedy Kuroo usłyszał, że jesteś w ciąży na początku dostał małego szoku.
Później jednak zadzwonił do wszystkich znajomych i powiedział, że będzie ojcem.
°Najbardziej ucieszył się Bokuto, który nie mal do razu przyjechał do was z butelką szampana.
Tetsu się upił, do upadłego, ale było warto.
°Wspierał cię przez każde 9 miesięcy.
°Starał się jak najbardziej dbać o Twoje wszelkie zachcianki, chociaż czasami nieco przesadzał.
Kiedy mówiłaś, że jesteś głodna, wykupiłby dla ciebie cały monopolowy.
°Rozkazywał ci cały czas leżeć, co często wykorzystywałaś w sprzątaniu.
Co tygodniowe porządku robił za ciebie.
°Ale skończyły się te piękne 9 miesięcy, a na świat przyszedł wasz synek, (tutaj imię, wybierz sobie).
°I oczywiście, że to ty wstajesz do niego w nocy bo Kuroo za nic nie da się obudzić kiedy już śpi.
°Ale stara się, chociaż tyle.
°Czasami boi się, że zrani swoje dziecko dlatego trzymanie go daje tobie, a on jeździ sobie wózeczkiem i czasami sobie z nim poleży.
°Robi mu pełno zdjęć i potem ustawia na tapetę.
°Doprawdy uwielbia chodzić z nim na spacery. Jak widzi te wszystkie uśmiechy ludzi to skacze wewnętrznie z radości.
°Bardzo często bywa też u was Bokuto, który wręcz nie daje oddychać waszemu synkowi. Cały czas go niańczy.
°Testu nieudolnie od najmłodszych lat próbował nauczyć go gry w siatkę. Piłka chyba nie jest zadowalającym prezentem dla dwu latka.
°Kiedy jednak zaczął chodzić do przedszkola zezwoliłaś mu na jego edukację.
°I o dziwo mu się udało. Jeśli oglądają mecze to tylko we dwójkę.
°Do dzisiaj toczycie spór do kogo bardziej jest podobny.
Narazie remis, niektórzy uważają, że do ciebie, a reszta za jest za Kuroo.
°Ale charakter ewidentnie odziedziczył po nim i ten śmiech.
°Jest bardzo porywczy i daje się już tak niańczyć swojemu wujkowi Kou jak kiedyś. Jednak nadal go podziwia i jest jego idolem.
°Obydwoje staracie się aby miał jak najlepiej. Chodzicie do pracy, a wasz syn do gimnazjum. Zdecydowanie może na was liczyć.
CZYTASZ
Haikyuu Selfships
AléatoireZapraszam czy coś (ps, jeśli jakiś selfship jest dłuższy tzn, że po prostu przyjemniej mi się go pisało)