Lev Haiba (od zauroczenia do dojrzałej miłości)

1.3K 83 29
                                    

KageNull

°Powiedzmy, że Lev już od jakiegoś czasu obserwuje twoje konto na Instagramie.

°Powiedzmy, że już od jakiegoś czasu jesteś jego crushem z Instagrama.

°Każdemu z drużyny pokazywał twoje zdjęcia.

°A kiedy pojawiłaś się w jego szkole, bo odwiedzałaś kuzyna, nie mógł się na ciebie na patrzeć.

°W jeszcze większy szok wprawił go fakt kiedy Yaku powiedział, że jesteś spokrewniona z niższym od Haiby.

°No i oczywiście to Morisuke was zapoznał.

°Ponieważ Rosjanin zapomniał przy tobie języka.

°Lecz po chwili znowu stał się tym ciekawskim i pełnym zapału Lev'em.

°Przez cały czas prawił ci komplementy co wprowadzało cię w nie małe zawstydzenie.

°I jakimś cudem udało mu się ciebie namówić na wyjście po szkole. Pozwolił tobie nawet wybrać miejsce.

°Oczywiście wylądowaliście w jakiejś budce z jedzeniem. Spędziliście miło czas, poznając siebie nawzajem.

°Mimo jego dość chaotycznej natury, zaakceptowałaś go, a nawet trochę więcej niż polubiłaś.

°Oficjalnie zaczęliście chodzić po trzech takich spotkaniach.

°I oczywiście ogłosiliście najpierw swój związek na Instagramie. Nie musieliście już nikomu tłumaczyć, że ze sobą chodzicie.

°Pod postem można było przeczytać komentarze jego kolegów z drużyny.
"Oh, współczuję."

°Najbardziej rozdrażniony był Yaku. Na następny dzień udzielił mu straszne kazanie na temat co się stanie jak ciebie zrani. Ty natomiast chodziłaś cała w skowronkach.

°Chłopak przyszedł do ciebie po tym spotkaniu z podkulonym ogonem. Teraz to Morisuke dostał kazania, ale już na temat tego aby nie wtrącał się w twój związek.

°Byłaś w pełni świadoma tego, że chcesz chodzić z Haibą.

°I była to jedna z najbardziej trafnych decyzji w twoim życiu.

°Już po jakimś czasie bardzo się ze sobą zrzyliście.

°Lev pisze ci codziennie wiadomości typu "Dzień dobry" bądź "Dobranoc". Plus dodaje jeszcze wiele emotek.

°Pomagacie sobie nawzajem. Ty jemu w nauce, a on stara się ciebie poduczyć z siatkówki.

°Jasnowłosy podziwia cię za to jaka jesteś wygimnastykowana.

°Dziwi się dlaczego w twoim pokoju nie leży jeszcze STERTA medali.

°Większość ludzi uważa, że wyglądacie razem bardzo uroczo.

°Macie pełno wspólnych zdjęć na Instagramie.

°Za każdym razem jak idziecie na randkę odwiedzacie jakiegoś fastfood'a.

°I praktycznie nie ma dnia kiedy on coś nie wywinie. Jesteś zmuszona za niego odpowiadać.

°Wynagradza ci to potem dużą ilością atencji.

°Ogólnie, nie macie zamiaru ze sobą zrywać. Kto wie, może ten związek przeżyje jeszcze kilka lat.

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz