Semi Eita (miłość)

1.1K 66 16
                                    

dla: _midnight_master_


°Zacznijmy od tego, że na początku chłopakowi się po prostu spodobałaś.

°Z racji, że jesteś molem książkowym, przesiadujesz często w bibliotece.

Semi skradał się wtedy po cichu, obserwował ciebie zza regału i myślał jak do ciebie zagadać.

°Całą akcję rozpoczął jednak w walentynki.

Wyniuchał, która szafka jest twoja i wrzucił do niej list proszący o spotkanie za szkołą.

°Poszłaś niechętnie, w końcu nikt nie powiedział ci kto tam będzie czekać, jednak odetchnęłaś z ulgą kiedy zobaczyłaś właśnie jego.

°W tamtej też chwili chłopak pojechał ci prosto z mostu nieco ciebie przy tym zawstydzając.

°Z początku powiedziałaś, że musisz to przemyślić jednak po wielu naleganiach przyjaciół, postanowiłaś dać mu szansę.

°I naprawdę cieszysz się, że właśnie wtedy postanowiłaś posłuchać swoich znajomych.

°Eita jest naprawdę opiekuńczym chłopakiem. Rozumie jeśli nie chcesz gdzieś wyjść, nie zmusza cię do niczego i jest na każde twoje zawołanie jeśli widzi, że źle się czujesz.

°Poza tym uwielbia czytać z tobą książki.

Powiedzmy, że często siedzicie razem w bibliotece i tkwicie bez słowa czytając. Po kilku godzinach zamieniacie ciszę w żywą rozmowę o czytanej książce.

°Obydwoje nie lubię okazywać sobie wszelkich czułości przy ludziach. Na więcej pozwalacie sobie w domu.

Np. Podczas oglądania filmów, Semi ma nawyk otaczania ciebie swoim ramieniem.

°Nie jest o ciebie jakoś szczególnie zazdrosny. Jednak kiedy widzi, że chłopak posuwa się zaczepkami za daleko, nie może siedzieć cicho.

°Nie przychodzisz na jego treningi, ponieważ jak to stwierdził twój chłopak "Są nieco niezrównoważeni. Lepiej z nimi nie zadzierać."

Uwierzyłaś mu na słowo. Twoją sympatię zdobił jednak tylko Shirabu i Reon. Chyba najspokojniejsi z całego pierwszego składu.

°Zdarza wam się prowadzić głębokie rozmowy późno w nocy.

°Chłopak bardzo często sobie podśpiewuje. Uważasz, że robi to zajebiście. Dlatego więc po kryjomu zapisałaś go do kółka muzycznego.

°Naprawdę cieszysz się, że postanowiłaś mu zaufać. Dzięki niemu poszerzyłaś nieco swoje kontakty i więcej się uśmiechasz.
Związek z nim wyszedł ci tylko na dobre.

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz