Satori Tendou (od przyjaźni do miłości)

1K 71 17
                                    

dla: jamwithBlakberry

°Właściwie to przyjaźniliście się od zawsze.
Nawet nie masz pojęcia kiedy wasza dwójka tak dobrze siebie poznała.

°Przełom nastąpił w liceum kiedy Satori zaczął dojrzewać emocjonalnie.

°Wtedy zamiast tylko "kumpelę" zaczął spostrzegać cię jako dziewczynę. Dorosłą, atrakcyjną kobietę.

°Najbardziej podoba mu się twój uśmiech i sposób w jaki się rumienisz.

°On długo nie zwlekał i od razu zastanawiał wyznał swoje uczucia. Po prostu to zrobił i tyle.

°Na początku byłaś nieco zaskoczona, ale po kilku minutach się zgodziłaś.

°Na zewnątrz wyglądał tak jakby wcale go ten fakt nie zaskoczył. Ujął twoją twarz i ucałował cię w nos.

W duszy jednak nie chciał wiedzieć co by było gdybyś się nie zgodziła.

°Zdecydowanie odpowiada wam tylko wasze towarzystwo.

Za to jak już postanowicie gdzieś wyjść ze znajomymi robicie bałagan za całą grupę.

°Uszczypliwe uwagi w waszym związku to norma.

°Ten typ faceta uwielbia zawstydzać.

°We dwójkę macie naprawdę niezliczoną ilość pomysłów.

Praktycznie codziennie robicie coś innego.

°Jesteś jego słoneczkiem w pochmurne dni.

Wystarczy, że uśmiechniesz się do niego podczas jego chandry, a wszelkie smutki wnet z niego spływają.

°Bardzo dba oto abyś cały czas chodziła szczęśliwa. Niepokoi go grymas i niezadowolenie.

°Waszym rytuałem jest sobotnie granie na konsoli.

Ushijima ma was czasami naprawdę dość.

Twoja obecność na treningach rozprasza Tendou przez co czasami na ochotę wygonić cię z sali gimnastycznej.

°Ludzie często mylą was z przyjaciółmi. W miejscach publicznych raczej nie trzymacie się za ręce tylko popychacie i śmiejcie.

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz