Konoha Akinori ( Relacja Romantyczna)

1.4K 53 41
                                    

Dla BelLagois

~ Poznaliście się przez Akaashi'ego. ~

~ Tylko dlatego, że jest twoim pieprzonym kuzynem. ~

~ Nie mieliście co robić i wyszliście się przejść z kolegą Keiji'ego, którym był Konoha. ~

~ Polubiliście się i zachowywaliście się tak jakby nie było twojego kuzyna. ~

~ Pod koniec spotkania chłopak zapytał się o twój numer telefonu i zaczęliscie ze sobą pisać. ~

~ Akaashi cię tym dręczył.
" Ej, [T. I] jak tam z Konohą?" ~

~ Ale wkrótce zaczeliście ze sobą chodzić i mogłaś mu się śmiało odegrać.
"Dobrze, pytał mi się dlaczego nie była cię wczoraj na treningu. "

~ Reakcja drużyny Fukurodani była niesamowita. ~

~ Bokuto był cały w szoku. Znał ciebie dzięki Akaashi'emu. Reszta życzyła ci powodzenia. ~

~ Oby dwoje zaśmialiście się na to stwierdzenie. ~

~ Akinori kocha twój sarkazm. Nawet jeśli stosujesz go przeciwko niemu. ~

~ Masz pełno jego zdjęć jak robi coś głupiego. ~

~ Np. Kiedy wciągał makaron nosem. ~

~ Większość ludzi mówi, że dobraliście się do siebie idealnie. Może to dlatego, że macie takie samo poczucie humoru. ~

~ Ten chłopak umie śpiewać!!! ~

~ I zawsze prosisz go aby ci coś zaśpiewał, a on śpiewa tobie ballady o miłości. ~

~ Wasze nocowanie kończy się na tym, że rysujesz go śpiącego. ~

~ Uwielbia atencje. Jesteś jego prywatną poduszką. ~

~ Wychodzicie coś zjeść przynajmniej raz w tygodniu. ~

~ Nie uczucie się razem. Chłopak nie może się wtedy skupić i zazwyczaj zawala sprawdzian. ~

~ On do nauki wiąże swoją grzywkę w kiteczkę !! ~

~ Jego śmiech jest naprawdę memiczny. Mówisz mu to za każdym razem kiedy się śmieje, a on nie wie czy ma się śmiać czy płakać. ~

~ Ale ten idiota i tak cię kocha i nie ma zamiaru cię zostawić. ~

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz