Morisuke Yaku (przyjaciele)

884 55 20
                                    

Dla: PoProstuFangirl

°Od zawsze byliście dobrymi przyjaciółmi i nie mieliście skłonności do głębszych kłótni.

°W przedszkolu nawet zawsze sami godziliście się bez interwencji przedszkolanek.

°Od początku waszej znajomości Yaku traktował cię opiekuńczo niczym starszy brat.

°Pomagał ci się wykręcać z kłopotów oraz kiedy było trzeba wstawiał się za twoimi głupimi pomysłami.

°I tak zostało do dzisiaj. Morisuke jest twoim chodzącym aniołem stróżem.

°Przy okazji potrafi też być perfekcyjnym psychologiem oraz pielęgniarką.

°Często porównuję cię do Lev'a. Może to dlatego, że zadajesz dużo pytań oraz obydwoje jesteście głośni.

Po kryjomu nawet cię z nim kiedyś shippował, ale ukrył to głęboko w swoim serduszku.

°Często pomaga tobie w twoich obowiązkach domowych.

Kiedy nie chce ci się ruszyć po prostu do niego dzwonisz, a on max. 30 min. i jest u ciebie zwarty i gotowy do pracy.

°Mówisz do niego "mamo" aby go trochę po wkurzać.

On odpałaca ci się nazywając cię
"dzieckiem".

°Doskonale wie, że wolisz zostawać w domu także kiedy widzi jak ktoś na siłę próbuję cię wyciągnąć na dwór, spławia ich za ciebie.

Następnie to właśnie on zazwyczaj przychodzi do ciebie i oglądacie filmy.

°Jego dom to twój dom.

Rodzice libero niekiedy nawet nie zauważają twojej obecności.

°Nie opuścił ani jednych twoich urodzin.

°Kiedy dostajesz miesiączki czasami boi się do ciebie napisać.

Może na codzień jest twoją prywatną opiekunką, ale kiedy wkurzasz się na niego z byle podwodu potrafi odejść od ciebie z "podkulonym ogonem".

°Pożyczacie sobie pieniędze jeśli jedno z was zapomni śniadania.

°Traktujcie siebie jak rodzeństwo.
Można by nawet powiedzieć iż czujecie się jakbyście znali siebie od zawsze.

Mimo, że macie innych znajomych nic nie stoi wam na przeszkodzie aby przyjaźnić się z drugą osobą.

Większość ludzi podziwia wasz stosunek do siebie i bardzo zazdrości wam takiej przyjaźni.

A wy obydwoje bardzo się kochacie. Po przyjacielu, ale kochacie.

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz