Dla __pqia
~ Dziękuj Bogu, że zesłał ci na świat tak wspaniałą przyjaciółkę jak Mika. Ta dziewczyna to prawdziwy anioł. ~
~ I gdyby nie to, że poznałaś ją w szpitalu na pewno uznałabyś, że spadła z nieba. Ale nie, ona po prostu spadła z dachu. ~
~ Leżała w jednym pokoju z twoją mamą. Od moment kiedy się z nią spiknęłaś twoja mama miała składane wizyty codziennie. ~
~ Jednak czas szybko minął, a twoja rodzicielka wyszła ze szpitala. Dałaś Mice własnoręcznie robioną bransoletkę z koralików. Nie była jednak ona dość solidna, iż ponieważ jak 5 latka może zrobić wytrzymałą biżuterię?! ~
~ Potem dumna chodziłaś po przedszkolu i każdemu mówiłaś o swojej nowej koleżance. ~
~ I po jakimś czasie kilka twoich koleżanek ją spotkało. Spotkaliście się w parku i od razu rzuciłyście sobie w ramiona. ~
~ Pod koniec dnia, przeprowadziłaś ją do swojego domu i twoja mama była zmuszona wymienić numer telefonu z jej mamą. ~
~ Od tamtej pory można was było nazwać przyjaciółkami. ~
~ Postarałyście się nawet aby iść do tego samego gimnazjum. ~
~ Nazywano was tam papużkami nierozłączkami. ~
~ Bransoletki przyjaźni mmm. ~
~ Ale nadszedł czas na zmiany i ze względu na twoje miejsce zamieszkania nie byłaś w stanie udać się z nią do Nohebi. ~
~ Ale hej! Rozmawiacie przecież ze sobą codziennie już od 3 lat! ~
~ Jeśli wam się uda to w weekendy u siebie nocujecie. Ona robi Ci paznokcie i ogl dba o ciebie abyś ślicznie wyglądała. ~
~ Byłaś z nią na każdym meczu męskiej drużyny siatkarskiej Nohebi.
Na początku nie rozumiałaś dlaczego tak bardzo jej na tym zależy dopóki nie zauważyłaś w jaki sposób patrzy na pewnego zielonowłosego gracza. ~~ Trzeba przyznać, że Daishou potrafi być strasznie wredny ale niektóre osoby traktuje specjalnie. Dlatego własne nie boisz się o Mikę. ~
~ Chociaz gdyby obraził ją nawet w najłagodniejszy sposób przywaliłabyś mu w twarz. ~
~ A ona zapewnie zrobiłaby to samo dla ciebie. ~
~ Jest twoim kalendarzem i zegarkiem. W jej planie znajduję się również twoje i przypomina ci o nich abyś nie zapomniała. ~
~ Jest jedną z nielicznych osób, która ma doprawdy uroczy śmiech. Nawet gdybyś usłyszała go trzeciej w nocy nie przestraszyłabyś się i tylko zapiszczała ze słodkości. ~
~ Na twoje urodziny Mika, wam kolejne bransoletki przyjaźni. Aby upamiętnić waszą przyjaźń dziewczyna nosi je codziennie, ewentualnie kiedy nie może chową ją do kieszenie aby zawsze mieć ją przy sobie. ~
CZYTASZ
Haikyuu Selfships
De TodoZapraszam czy coś (ps, jeśli jakiś selfship jest dłuższy tzn, że po prostu przyjemniej mi się go pisało)