Tadashi Yamaguchi (pierwsza miłość)

1.3K 77 39
                                    

Dla -Tofi-

°Yamaguchi to najbardziej urocza buba jaką znasz.

°Dlatego kiedy go zobaczyłaś na szkolnym korytarzu od razy do niego zagadałaś.

°Od razu poczułaś, że coś z tego będzie.

°I faktycznie po miesiącu zostaliście parą.

°I odziwo to on spytał się o chodzenie pierwszy.

°Ale i to było wiadome, że to ty odpowiedasz w tym związku za dawanie atencyji.

°Nie dlatego, że chłopak się brzydzi czy coś, po prostu jest strasznie nieśmiały.

°Chociaż zdarzały się momenty kiedy to on przez pieprzoną chwilę dawał poczucie wyższości.

°Przykładowo raz na festynie udało mu się wygrać dla ciebie pluszaka. Byłaś z niego cholernie dumna.

°Tak praktycznie to nabrał przy tobie pewności siebie za co bardzo go podziwiasz.

°Kiedy zostajecie u siebie na noc przynosi ci kilka paczek pocky.

°Ale i tak zjadacie je wspólnie przez jedną noc.

°Zasypacie razem, pod kocem, przed włączonym laptopem, chrapiąc smacznie.

°Raz Tadashi poprosił cię abyś zakorektorowała wszystkie jego piegi na twarzy. Nie chciałaś tak postąpić i spytałaś mu się dlaczego chcę to zrobić. Kiedy powiedział ci, że wygląda w nich brzydko, wzięłaś jego twarz w dłonie i powiedziałaś, że ucałujesz każdego piega na jego twarzy.

°I chłopak dosłownie tak spłonął czerwienią, że piegi same się zakryły.

°Yamaguchi nie musi się o ciebie bać. Czasami nawet lepiej sobie radzisz od niego.

°Z tego powodu rzadko jest zazdrosny.

°Plus wie, że nie zdradziłabyś go od tak. Po prostu tobie ufa.

°A ty tak samo możesz zaufać jemu. W końcu jest twoja skarbincą sekretów.

°Chodzicie na randki regularnie. Ewentualnie czasami Tsukki.

°A jeśli jest Kei to przeważnie kończycie u niego w domu oglądając jakiś dokument o dinozaurach.

°Szczere? Nie przeszkadza ci to. Lubisz patrzeć jak ta dwójka się ze sobą droczy. Sama możesz też stanąć w obronie swojego chłopaka i dowalić aroganckiemu blondynowi.

°Świetnie się przy tym bawicie. A jeszcze lepszy macie ubaw na waszych randkach w cukierni.

°Było to pierwsze miejsce, które wspólnie odwiedziliście. Można powiedzieć, że po kryjomu wyryliście nawet swoje inicjały, pod jednym ze stolików.

°One już zawsze będą przypominały ci o tym, że dane wam było i jest ze sobą żyć.

(no chyba, że wymienią stoliki u know sksk)

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz