Kuroo Tetsurou (relacja romantyczna)

1.2K 72 35
                                    

dla: ___mephistopheles___

°Wasza znajomość rozpoczęła się w pierwszej klasie liceum.

°Kuroo poznałaś w schronisku dla zwierząt. Wcześniej nie spodziewałaś się nawet, że ten chłopak może chodzić do twojej szkoły.

Po prostu niefortunnie wymijaliście się każdego dnia.

°Spodobałaś mu się od razu. Widok uśmiechniętej ciebie, przytulającej kotka, chwycił go za serce.

°Na samym początku nie akceptowałaś jego zalotów lecz z czasem zaczęło ci się to podobać.

°Pozwoliłaś mu z tobą flirtować jednak za każdym razem skutecznie odpychałaś jego ataki.

°Z biegiem czasu zaczęłaś znajdować w nim więcej pozytywów. Pokochałaś jego dziwny śmiech i tą roztrzepaną czuprynę.

°Po prostu wpadłaś.
I nie podobało Ci się to.

Zrobiłaś się dla chłopaka wredniejsza.

°Tetsu bardzo zabolały twoje czyny. Dlatego też postanowił to wszystko wyjaśnić. Zaprosił cię do parku na rozmowę.

Tam zapytał cię czym zawinił. Koniec końców skończyło się na tym, że obydwoje wyznaliście swoje uczucia.

°Od tamtego czasu oficjalnie zostaliście parą.

Tydzień później zostałaś menadżerką jego drużny siatkarskiej.

°Bardzo dobrze dogadałaś się z Yaku, co Kuroo do dzisiaj ma ci za złe, ponieważ ta dwójka średnio się lubiała.

Bał się nawet przez jakiś czas, że mu ciebie zabierze.

°Z roku na rok robiliście się coraz to bardziej zrzytą parą.

°A na trzecim zachowywaliście się już jak stare małżeństwo.

°A dla drużyny jesteś jak druga mama.

°Najbardziej dogadujesz się z Shibayamą podczas gdy "ojciec" zmaga się z Haibą.

°Kuroo uwielbia twoje włosy. Czasami nawet błaga cię na kolanach abyś dała mu do zrobienia warkocza do szkoły.

°Przynajmniej raz w miesiącu staracie się odwiedzić schronisko gdzie się poznaliście. W weekendy nawet zdarza wam się tam pomagać.

°Macie ubaw z tego, że wy już naprawdę zachowujcie się jak rodzice.

°Na urodziny sprawił ci uroczy kubek z kotkiem, a potem zrobił ci w nim cieplutkie kakao.

°A jeśli chodzi o robienie kakao to jest w tym mistrzem.

°Jego ulubioną częścią ciała u ciebie są włosy i nogi.

°Nie jest jakoś szczególnie zazdrosny o ciebie. Wierzy, że po tych kilku latach spędzonych z tobą może ci ostatecznie zaufać <33

Haikyuu SelfshipsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz