Dla Kacchan011 (znowu, a teraz pipo dawaj mi mojego shota, tak będę cię tym męczyć)
~ Nie za bardzo lubisz się tulić. Bokuto to jednak nie obchodzi. Czasami zachodzi cię od tyłu i daje misiowe uściski. ~
~ Utknął z tobą w friendzone. Jego wyznanie miłosne uznałaś za żart. On aby ukryć zażenowanie udawał, że sam zaczął żartować. Po tym wydarzeniu nie odzywał się do ciebie przez dobry tydzień. ~
~ Zawsze kiedy jesteś głodna możesz na niego liczyć. Dla ciebie mógłby się urwać nawet w połowie lekcji jak tylko zaburczy ci w brzuchu. ~
~ Jesteście znani na całą szkołę. Głównie z tego jaki hałas zawsze robić. Nie ma dnia, w którym nie wydarłabyś się na niego. ~
~ Mimo iż jesteście dość wybuchowy połączeniem, Akaashi nie ma nic przeciwko wychodzeniu z wami na dwór. Uważa, że przy tobie Koutarou jest bardziej spokojny i da się z nim wytrzymać. ~
~ Zaczęłaś chodzić na jego mecze regularnie odkąd się zaprzyjaźniliście. Przy każdym zdobytym przez niego punkcie jesteś zobowiązana do wykrzyczenia jego imienia. ~
~ Jedynym z waszych najgłupszym pomysłem, było przyprowadzenie żywego konia do szkoły. ~
~ Rzadko u siebie nocujecie. Wolicie siedzieć na dworze do późna i robić z siebie wariatów na ulicy. ~
~ Kiedyś tak mocno go uderzyłaś, że policzek miał zaczerwieniony przez cały dzień. ~
CZYTASZ
Haikyuu Selfships
De TodoZapraszam czy coś (ps, jeśli jakiś selfship jest dłuższy tzn, że po prostu przyjemniej mi się go pisało)