dla: HanaKozume
° No cóż no. Zacznijmy od tego, że od początku waszej znajomości łączyła was jakaś głębsza relacja.
° Dzięki, której skończyliście w związku.
° A po liceum w jednym mieszkaniu.
° Na początku wszystko było ślicznie pięknie dopóki nie odwiedzili was twoi rodzice.
° Są tymi jedynymi ludźmi, których Ushijima boi się ponad wszystko.
Kiedy zapytałaś mu się dlaczego, wyjawił tobie iż boi się tego, że zrobi przed nimi coś nieodpowiedniego i ciebie zabiorą.
° Musisz przyznać, że niekiedy jego tok myślenia jest uroczy, ale też przerażająco dziecinny.
° Z racji tego iż Wakatoshi jest zajęty przez treningi to ty musisz sprzątać w domu.
Ale w weekendy zawsze ci się odpłaca.
° I to właśnie przez te weekendy dostaliście raz pewną niespodziankę.
° Ginekolog tylko potwierdził wam, że jesteś w ciąży.
° Relacja twojego chłopaka była bezcenna.
Przez pierwsze kilka minut nie potrafił się odezwać, ale kiedy tylko weszliście do auta aby ruszyć do domu, zapytał się tobie jakie imiona proponujesz.
° Odkąd tylko dowiedział się o ciąży był w stanie zarywać treningi kiedy tylko zadzwoniłaś mu, że źle się czujesz.
° A kiedy tylko usłyszał, że będzie miał syna przez cały tydzień nie zostawiał cię na ani jeden krok.
° Trzeba przyznać, że przez ten okres stał się bardziej uczuciowy i opiekuńczy.
° Co nie znaczy, że wcześniej tego nie okazywał, nie, nie.
Teraz po prostu jest już w takim stanie, że bez powodu przylgnie do ciebie i zacznie szeptać miłe słówka.
° Można powiedzieć, że dotychczas co do dziecka, zgadzaliście się we wszystkich aspektach.
° Problem nastąpił przy wyborze rodziców chrzestnych.
W końcu po długiej naradzie matką została twoja kuzynka, a ojcem Tendou. O ile ten ostatni nie trafi do więzienia.
° Jego ulubiony zajęciem jest przysłuchiwanie się jak czytasz.
° Raz jego koledzy z drużyny przyłapali go na przeglądaniu wózków dziecięcych.
W taki oto sposób w sumie dowiedzieli się o twojej ciąży.
° Z całych sił stara się abyś zdrowo jadła albo żebyś chociaż coś jadła.
° Ogólnie można by powiedzieć, że Ushijima dba o ciebie najlepiej jak tylko potrafi.
Założę się, że gdzie by nie był przybiegnie w podskokach na porodówkę i będzie chciał wraz z lekarzem odbierać poród.
/rodział nie sprawdzany, jakby ktoś zauważył jakąś niespójność bądź błąd ortograficzny, prosiłabym o poprawę/
CZYTASZ
Haikyuu Selfships
De TodoZapraszam czy coś (ps, jeśli jakiś selfship jest dłuższy tzn, że po prostu przyjemniej mi się go pisało)