'VÂR OLUŞUN O İNCE SESSİZLİĞİ'
"Demek ki böyle olması gerekiyormuş dedim. Çünkü,
Geceler geceleri doğurur, gündüzler gündüzleri; güzel kadınlar güzel kadınları doğurur.
Böyle olmalıymış çünkü, kırık ekranlar
Son model telefonlardan daha güzeldir.
İstanbul Chicago'dan güzeldir.
Böyle olmalıymış dedim, herkes acısına sahip çıkmalıymış. Ah dedim ellerimden geçti, saçlarımdan geçti artık ilkbahar'da geldi.
Bacaklarımdan geçti, ayaklarıma dokundu, bozkırlar aştı. Gökyüzüne baktım, yüzüme ağladı.
Geçecek dedi geçmedi. Ah dedim, tüm bunlar olurken ben kuşlardan da küçüktüm, sırtıma değdi o, ince hiç geçmeyecek acı."Cihan ölmüştü! Mavi gözlü, esmer, elmacık kemikleri belirgin ve her zaman yakışıklı sayılabilecek adam, toprak olmaya mahkum edilmişti...
Ben___ ben acı hissetmiyorum artık. İçinde insanların öldüğü, hiç bir dava haklı değilken, aresin hangi hakla haklı, çıkartabilirdim.
Hayır hayır bu sefer gerçekçi olmak zorundaydım ! Ben olsam bende, intikam alırdım. Benimde anne yarımda öldürülse ki, parça parça olsa, bende
yeminler ederdim.
Ama ölüm farklı birşey, tuhaf bir his iste; hiç geçmeyecek olan berbat bir his'ti.Olayların üstünden, 2 gün geçmişti. Bu süre zarfında oda'dan hiç çıkmadım. Yemek yemedim yiyemiyordum. Çünkü, kendim ile kavga ediyordum. Bir şeylerin yoluna girmesini beklemek, can sıkıcı olmaya başlamıştı.
" Vâr olmanın dayanılmaz acısını çekiyordum ! "Bir karar vermem lazımdı. Ya deveyi güdecektim, ya bu diyârdan gidecektim. Seçim yapmak zorundaydım. Her ikisinin'de bedeli ağırdı...
Peki tüm bunlarla beraber güçlü, olsam ve gücümü kullansam o zaman belki birşeyler değişebilir yada düzebilir'di. Derin bir nefes aldım. Onu içimde tuttum ve dışarıya üfledim. Güçlü olacaktım!Zarf'ta aynen şöyle yazıyordu=/
"Seninle yeraltına ineceğiz küçüğüm.
Bundan sonra ki görevin, beni temsil etmek. Ben nereye sen oraya geleceksin. Emre'den sonra gelen ilk kişi olacaksın. Benim olmadığım yerlerde mührüm, seninle geçerli olacak. Sana verdiğim dosyalarda üye olan isimler var. Toplam 11 kişi! Biri yurt dışında, bir digeri benim ve artık sensin.
Son olarak bunları niye verdigimi sorgulamak yerine,dosyalara odaklan.
Ve gelelim cihan için gösterdiğin sadakata, bunun için 95 gün sonra tüm, herşey için güzel bir süpriz alacaksın küçüğüm. "Dosya'ya baktığımda hepsinin, tek tek adı vardı. Sicili ve ne iş yaptıklarına dair bilgiler ile beraber, kim hangi bölgeden sorumlu, hangi semtin hangi, başkanı olduğuna dair bilgiler. Ama hepsinin başı
'Ares Atasoy'du' kimdi bu adam? Dosyayı çevirdiğimde bir isim dikkatimi çekti.
EZEL SOYKAN...
Abimin ismi ile aynıydı. Hiç görmediğim abim'de olsa , sonuçta aynı anneden dünyaya, geldik. Ve o, hayatımda hiç olmazsa bile, ona karşı bağımsız bir sempatim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEMİN İFFETİ (ARA VERİLDİ)
Fiksi Remaja♧ARES ATASOY ♧ARŞ GÖK 🌍'mıza HOŞGELDİNİZ.. Ruhumdan öpmek istedi. Sakalların batıyor diyemedim. Tanrım!.. Bir şey yap. İçimde büyümeyi unutan çocuk için balon uçur meselâ gökyüzüne. Dünyası gri olan kadının ruhu mezarda bedeni lunaparktaydı. Kadeh...