14

20 3 0
                                    

Aku duduk sendirian di kafe kopitiam.
Aku tak tau ape motif aku kat sini.Tapi bosan kat rumah memandangkan Farhan outstation kt Penang so tk de teman yang teman aku.4 ekor kawan aku tu?Diorang datelhhh.Malas aku nk kacau.Nasib badan.

Tiba tiba

"Hai awak.Lame kite tak jumpe"sapa seorang lelaki di depan aku.

Aku terkejut dan hampir tersedak.

Aku angkat kepala dan.....

'Haih mamat ni nak ape lagi'desis aku dalam hati.

"Ermm ha hai"balas aku gagap sedikit.

"Awak buat ape kat sini?Sorang je?"tnye die.

"Tengah minum airlah takkan awak nampak saya tgh bersanding kt sini.Dan saya memang sorang.Kenapa?"balasku memerli seraya menanya kembali.

"Takdelah saye tadi perasan awak sorang je dok sini sebab tu saya pergi sini tegur awak"balasnya lalu tersenyum manis.

Manislah sangat.

"Oouh ok"balasku menyampah.

"Boleh saya duduk sini?"tnya dia.

"Ermm duduklah kalau rase tak malu"balasku acuh tak acuh.

"Thanks"ucap die tanpa rasa aku memerli dia

Aku tersenyum hambar.

Agak lame kami berdua berdiam diri.

Dia dari tadi asyik pandang aku yang sedari tadi aku asyik layan IG.Aku pandang die sekejap untuk memastikan ape yang die tengok dan memang betol dari tadi mata tu tak lepas tgk muke aku.

"Kenapa awak tengok saya macam tu?"tanya aku kerana tidak selesa dengan perbuatannya itu.

"Takdelah saya rindu tengok pujaan hati saya mase sekolah dulu.

Lame betol tak jumpe awak"sambungnya lagi.

Aku memutarkan mata keatas tanda menyampah yang amat.Lalu aku buat keputusan untuk bangun dan beredar kat situ.

Tapi...

"Eh awak nak gi mane.Saya nak cakap sikit ngan awak.Awak dengarlh dulu penjelasan saya."tahan dia apabila melihat aku ingim pergi dari situ.

"Awak nak explain ape lagi,Naim Fikry Bin Malek.Dah puas awak hancurkan maruah saya dahulu.Bagi awak tu semua seronoklah dapat maruah saya.Tapi bagi saya tu semua dosa dan menjijikkan tau tak"balas aku dengan suara yang sedikit meninggi.

"Ok tapi dulu saya betol betol sayangkan awak Qin.Saya tak sanggup lihat awak bermesra dengan lelaki lain"balasnya sedikit sendu.

"Kalau ye pon saye mintak awak dengar penjelasan saya buat kali terakhir.Saya tak nak awak pikir yg bukn ii psal tindakan saya dulu.Saya janji lepas awak dengar penjelasan saya,saya tak akan ganggu awak lagi.I promose Iqin."janji dia.

"Ok 10 minutes only"aku memberikan kata putus.

Dalam hati Naim
'Hahhaha senangnya kau percaya.Kau ingat aku takkan menyerah untuk dapatkan kau semula.I promise that you will be mine walau cara kotor sekali aku kene guna'desis hati dia.

FLASHBACK

"Erm Qin saya nak jumpe awak lepas waktu sekolah boleh saya nak bagi awak sesuatu sebab lepas bulan 7 saya akan ikut ayah saya gi Perak.Saya akan tinggal sane."pinta Naim.

"Hah yelah "balasku pendek.

'Akhirnye kau akan jadi milik aku tak lame lagi'desis hati Naim.

EX CRUSH CARI AKU!Where stories live. Discover now