♣5♧

501 23 40
                                    

( +40 oy ve 30 yorum geldiğinde bölümü yükleyeceğim. Keyifli okumalar.💜)

Medya: Lena

Bölüm Şarkısı: Lana Del Rey - 13 Beaches

5. Bölüm

Gözyaşlarına boğulmuş kız, yüzüne yapışmış saçlarını nemlenmiş yüzünden zar zor çekti ve gözlerime baktı. Ne demek istediğini tam olarak anlamamıştım ama bana baktığında yani ilk gözlerimiz buluştuğunda olduğum yere çakıldım. Donakalmamın aslında tek bir sebebi yoktu. Kız ile göz göze gelir gelmez sanki vücuduma elektrik yemiş gibi hissetmiş, uyuşukluğu saç diplerimden ayaklarıma kadar tatmıştım. Kanımı donduracak kadar bir çekim saniyeler içinde gerçekleşti.

"Ne?" diye mırıldanabildim. "Kardeş?"

"Tüm kızlar kardeştir, değil mi?"

Çenesine kadar uzanan güçlü perçemlerini beceriksizce kulaklarının arkasına sıkıştırırken gülmeye çalıştı. Ağlamaktan yüzü kıpkırmızı olmuştu ve böyle gözüktüğü için utanmış olsa gerek, gülmek için kendini zorladı.

Ona afallayarak baksam da onu yadırgamamaya çalıştım. Ama karşımdaki kıza baktıkça onun bana ne kadar benzediğinin şokunu yaşıyor ve bunu düşünmeden edemiyordum.

"Adın ne senin?"

Ona yanında yer açmasını işaret ettikten sonra eskimeye yüz tutmuş banka geçtim ve yanındaki yerimi aldım.

"Melin." dedi sakin bir tonla. "Melin Lina."

"Ne?"

Şaşkınlıktan kulaklarım ağzıma vardı. Olduğum yerde donakalmak istedim çünkü bir anda tüm rüzgar yön değiştirmiş, sadece beni üşütmek için esiyor gibiydi. Kız, ismini söylemesiyle birlikte ölen ikizimi anımsadım. Bencillik edip dünyaya önce ben dünyaya geldiğim için ölen ikiz kardeşimi hatırladım. Batın'ın anlattığı hikayeyi hatırladım çünkü eğer kız kardeşim ölmeseydi onun da adı Lina olacaktı.

"Melin ve bir de Lina."

Ben ona göre daha şaşkındım. Kız bana o kadar çok benziyordu ki sanki aynada kendimi izliyormuşum gibi hissettiriyordu. O da benim gibi beyaz tenliydi ve ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Çok benziyor olduğumuz yetmiyormuş gibi ismimiz bile benziyordu.

"Güzel bir ismin var."

"Annem seçmiş." dedi ve ekledi. "Senin adın ne?"

"Lena. Sadece Lena."

"İsimlerimiz benziyor." Dudaklarına zoraki bir gülümseme yerleşti.

"Kaderimiz benzemesin." dedim ve ufak çaplı bir kahkaha attım.

"Ne kadar kötü olabilir ki?" diye sorduğunda beş dakikadır bile tanımadığım bir kıza hikayemi anlatmamam gerektiğini düşündüm. Aslında hayatımla o kadar da ilgili olduğunu sanmıyordum. Kendi kafasını dağıtmak için başka bir şeyler duymak istediğini düşündüm.

"Dışarıdan baktığın zaman iyi bir hayatım varmış gibi mi duruyor?" diye sordum. "İyi bir ailem, arkadaşlarım, güvendiğim dostlarım... Belki de bir erkek arkadaş?"

Kız, bunlara dair hiçbir bilgisi olmadığı için omuz silkti. "Dışarıdan baktığımda çok güzel bir kız görüyorum."

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim."

"Sen ne için ağlıyordun? Sokak ortasında kimseyi umursamadan ağlamanın acısını bilirim. Erkek arkadaş problemi mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin