~0.0~

8.2K 407 216
                                    

°~•~°

Yüzüne gelen bir tutam saçı eli ile kulağının arkasına itti.
"Sana inanamıyorum Tomura-kun!" dedi sırıtarak. Dişlerinin arasındaki pipet sayesinde bir yudum daha aldı.
"Ona hemen güvendin! Bana güvenmen bile en az sekiz ay sürdü."

Sarışın, yüzündeki sırıtışı ve iki topuz saçını hiçbir zaman bozmayan bu kız tarafından kendisinin umursanmasına göz devirdi. Sırtını soğuk fayansa iyice dayadı.

"Beni hafife alma bücür."

"Aa, Katsuki-chan alındı mı yoksa? Çok şeker!~"
"Senden büyüğüm geri zekâlı."
"Çok kabasın.~"

Odanın içinde en çok göze çarpan kişi ise bu saçma kavgayı daha fazla dinlememek için elindeki bıçağı ani bir hareketle duvara attı. Böylece iki sarışın duvara dikey bir şekilde sabitlenen bıçak ile saçma laf atışmalarını sonlandırdı.

"Benimle bir alakası yok Toga." dedi açık mavi saçlı adam. Bakışlarını bir an olsun duvara saplanmış bıçaktan alamadı. Tomura'nın dediği üzerine biraz klişe olsa da Toga şaşkınlıktan boğazına takılan muzlu süt yüzünden öksürmeye başladı. Zar zorda olsa öksürükleri arasından konuştu.

"N-Ne!? Ama o..."

"Doğru duydun Toga-chan!~" dedi sarışın Toga'nın sesini daha itici bir ses tonuyla taklit ederek. Normal ses tonu ile
"O melez beni işe aldı." diye de ekledi.

Toga yutkundu ve korkmuş olduğunu belli etmemek için muzlu sütünü içmeye devam etti.

"Ne oldu korktun mu sailor moon* çakması? Yüzün kireç gibi oldu."
"..."

Kızdan ses gelmeyince sırıttı Katsuki. Odada uzun bir sessizlik olduktan sonra mavi saçlının oturduğu masadaki telefon çalmaya başladı. Tomura ilk çalışında açtığında ise hattaki kişiyi dinlemeye başladı. Telefonu kapatmadan önce ise "Evet, burada. Tamam..." dedi sadece. Bir dakikadan az bir süre sonra Tomura otoriter sesiyle söze başladı.

"Toga odadan çık."
"Ha? Niy--"
"Lafımı ikiletme."
"Peki.~"

Toga küçük bir tavşan gibi zıplayarak odadan çıktığında Katsuki anlamadığını fazla belirten bakışlarıyla baktı Tomura'ya.

"Arayan kimdi?"
"Todoroki."

Tomura'nın cevap vermesi üzerine odayı sarışının kahkahası doldurdu.

"Melez piç..."

°~•~°

Konnichiwa, minna!

Bu benim ilk kitabım.

Bu hikayenin sadece giriş kısmı!

Açıklamada da yazdığım gibi...

Rahatsız olacaksanız okumayın.


Yazım yanlışlarım varsa gomen >~<

Benim | BakuDeku | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin