~1.5~

2K 275 202
                                    

'Mektup ve Unutulan Anılar.'

°~•~°

30.08.2018

Korkuyorum. Hem de deli gibi. Komik olan şu ki, birazdan neyden korktuğumu bile hatırlamayacağım. Umarım bunu okuyorsundur Kacchan.

Yaptıklarım için özür dilerim. Sana güvenmeliydim ancak bir aptal gibi Todoroki'yi dinledim. Belki de beni affetmeyeceksin. Seni anlarım.

Sadece, seni unutmak istemiyorum Kacchan. Beraber yaşadığımız bütün o anıları unutmak istemiyorum. Nereye kadar hafızamın siliniceğini bile bilmiyorum. Belki de gözlerimi açtığımda kendi adımı bile unuturum. Yeter ki seni unutmayayım Kacchan.

Kirishima bana bir keresinde banyoda ağlama sesi duyduğunu söylemişti. O sendin, değil mi? Bana yalan söyleme Kacchan. Birini öldürdüğün zaman böyle yaparsın hep. Elini kana bulamaktan nefret ediyorsun fakat yapmaya devam ediyorsun.

Jirou'ya yeni bir elektronik gitar almıştım. Biliyorsun, iki gün sonra doğum günü. Umursamıyormuş gibi davranıyor ancak içten içe kutlamamızı istiyor. Hediyeyi çatı katına sakladım. Benim yerime verirsin. Ya da dur. Sen kesin hediye almamışsındır. Unuttun değil mi? Hayatın boyunca sadece benimle ilgili olan tarihleri mi hatırlayacaksın? Neyse, kendin almış gibi ver o zaman.

Ah, bir de aklıma birşey takılmıştı. Kaminari son günlerde çok tuhaf davranıyor. Pek fazla yemek yemiyor, sürekli uyuyor, ayrıca Kirishima hariç kimseyle konuşmak istemiyor. Umarım bu halleri düzelir. Sen yine de onunla bir konuş.

O kavgadan sonra karşına geçip sana 'özür dilerim' bile diyemeyeceğimden ötürü o kadar sinirliyim ki! Ben bile kendimden bu kadar çok nefret ederken sen nasıl hâlâ beni sevebilirsin ki? İmkânı yok. Ben seni hep seveceğim Kacchan. Yani, öyle umuyorum.

Aklıma nedensizce Ashido'nun Monoma'ya pasta fırlattığı zaman geldi. Hah, birazdan onları da unutacağım.

Kacchan... Sana birşey sormak istiyorum. Her ne kadar cevabını alamayacağımı bilsem de. Todoroki sana o gün ne dedi?

Şey, sanki az sonra ölecekmişim gibi yazdım sanırım... Bunun için özür dilerim. Gerçi, seni unutursam ben gerçekten de ölmüş olurum.

Yaklaşıyorlar.

Sanırım bundan sonra senin Deku'n olamayacağım.

Eğer bir gün karşına çıkarsam ve senden nefret ettiğimi söylersen, hiç düşünmeden beni silahınla vur çünkü senin de dediğin gibi, ben bunu yapamayacak kadar korkağım.

°~•~°

Izuku tekrar tekrar okudu mektubu. El yazısı bu mektubu kendisi yazdığını doğruluyordu. Tarihe baktığında bundan iki sene önce yazılmış olduğunu fark etti. Gözlerinin dolduğunu hissetti ancak gözyaşlarının düşmemesi için kafasını yukarı kaldırdı. Daha fazla dayanamıyordu. Anıları yavaşça zihnine kazınıyor gibiydi.

°~•~°

"Hey, Kirishima-kun! Kacchan'ı gördün mü?"

Benim | BakuDeku | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin