~0.6~

2.5K 294 298
                                    

'Açıkla'

°~•~°

"İşte buradasın, Katsuki'nin hazinesi."

Izuku donup kaldı. 'Burası onun evi miydi? Peki burada ne işi vardı?' gibi sorular dönüp dolaşıyordu kafasında. Bunca soruların arasında cevabını merak ettiği tek soru ise, Neden melez ona 'Katsuki'nin hazinesi diye hitap etmişti?

"Şimdi çık bakalım şu boktan dolaptan." dedi melez saçlı sanki karşısındaki kişi küçük bir çocukmuş gibi konuşarak. Izuku biraz olsun sinirlenmişti aptal yerine konmaktan.

"Todoroki, neler oluyor burada? Kaminari nerede?"

Fakat Todoroki yeşil saçlıyla dalga geçercesine sırıttı. Izuku dayanamadı ve ne olduğunu ikisi de anlamadan bir kızı andıran narin elleriyle Todoroki'nin yakasına yapıştı. Kas yaptığı için bir kere daha şükretti.

"-kun'a ne oldu Izuku?"

Izuku melezin saçmalıklarına dayanamadı.

"Kirishima, Kaminari, Iida, Yaoyorozu, Uraraka ve diğerleri... Nerede onlar!? Söylesene?"

Soğuk ellerini çilli olanın ellerinin üzerine koydu ve yavaşça çekti.

"Sakin ol. Seninle ilgilendiği için eski dostuna teşekkür edeceğine saldırıyorsun. Çok kabasın."
Izuku nihayetinde ne yaptığının farkına vardı. Kaşlarını çatmayı bıraktı ve bir adım melezden uzaklaştı.

"Özür dilerim, Todoroki-kun. Ben sadece endişelendim."

Todoroki soğuk ellerini Izuku'nun pofuduk saçlarına götürdü, yavaşça okşamaya başladı.
"Sorun yok, seni gayet iyi anlıyorum."

Melezin sırıtması genişledi.

"Arkadaşlarım karanlık bir bodrumda, zincirlerle bağlı olsaydı ben de haddimi aşardım."

Izuku daba bir saniye öncesinde serbest bıraktığı kaşlarını tekrar çattı ve hiç düşünmeden odanın kapısını açmak için adeta uçtu. O daha kulbu çevirmeden Todoroki sertçe bileğinden tuttu. Izuku direndi. Kolunu silkeleyerek Todoroki'nin elinden kurtuldu. En sonunda kapıyı açtığında boynunda soğuk bir metal hissetti. Hissetmesiyle olduğu yerde dona kaldı.

"Sana en sevdiğim bıçağımı göstermeden nereye gidiyorsun?"

Izuku güçlükle yutkundu.

"T-Todoroki-kun ne yapıyorsun? Delirdin m-mi sen?"
"O kadar uğraştıktan sonra gitmene izin veremem. Hem daha Katsuki'yi çıldırtacağız."

Izuku kafasını toparlayamadı. Yakın arkadaşı olduğunu sandığı kişi yıllar sonra gelmiş boynuna bıçak dayıyordu. Belki de bunlar sadece küçük (!) bir şakaydı. Belki de şu an Todoroki'nin tuttuğu bıçak oyuncaktı. Evet, evet, kesinlikle bir şakaydı. Sonuçta kahraman olmak isteyen biri neden şimdi arkadaşını öldürmek istesin ki?

Todoroki, aklını okumuş gibi konuşunca bütün umutlarını yitirdi.

"Ben şaka yapmam Izuku. Şaka, sadece söylenilen yalanların üstünü örtmek için kullanılan bir kelimedir."

"Açıkla o zaman."

Melez saçlı tek kaşını kaldırdı. "Neyi?"
"Her şeyi."
"Her şeyi demek, hm?"

Izuku yere doğru bakarak başını olumlu salladı.
"Fakat karşılığında dediklerimi yapacaksın. Gerçi, zaten yapmak zorundasın."

Kim bilir ne isteyecekti melez saçlı, Izuku'dan? Izuku kprkudan ecel terleri dökmeye başlamıştı bile. "Şimdi, açıkla."

"Dünyadaki insanların özgünlükleri yok olduktan sonra Katsuki bir seri katile dönüştü."

Izuku ağzından bir "Ne?" kaçırdı. "Kacchan belki insanı incitecek sözler söyleyebilir ama asla birisini öldürmez."

"Ama yaptı Izuku. 78 insanı hiçbir duygu kırıntısı belirtmeden öldürdü. Belki yalan söylediğimi düşünüyorsun fakat ben sana yalan söylemem."

Izuku'nun yanağından bir damla süzüldü. Katsuki'yi o şekilde hayal edemiyordu bile. Yeşil gözlerini sıkıca yumdu ve melezi dinlemeye devam etti.

"Neden mi yapıyordu? Senin yüzünden Izuku. O gün, seni sevdiğini söyleyeceği zaman senin Shinso'yu öptüğünü gördü. Delirdi, Izuku. O delirdi. Bir hafta içinde hem kahraman olma hayalleri hem de seninle birlikte olma hayalleri yıkılmıştı. O manzarayı gördükten sonra Shinso'ya olan öfkesi yüzünden Shinso'nun küçük kardeşini öldürdü."

°~•~°

°~•~°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°~•~°

Kurgu boka gidiyor gibi .-.

Yeni bir BxB kitabı yapmak istiyorum.
Sadece kendi uydurduğum kişilerin olduğu, tamamen kurgu.

Yapsam okur musunuz?

Edit; Hikayeyi yazdım, profilimden bulabilirsiniz. İsmi 'Dondurma Gibiyiz'

Benim | BakuDeku | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin