~0.3~

2.7K 310 230
                                    

'Kaminari'

°~•~°

Derin bir iç çekti ve Kirishima'nın eline tutuşturduğu ancak bir yudum bile almadığı 'sake*'den yansımasına baktı. Doğrusu biraz sıkılmıştı. Arkadaşları son 3 yılda baya değişmişti. Uraraka eskisi kadar hiperaktif değildi, daha olgun davranıyordu. Iida ise eskisi kadar ciddi değildi, işleri biraz daha şakaya vuruyordu. Görünüş olarak en çok değişenler ise Tokoyami, Ashido ve Hagakure'ydi. Özgünlükleri gittikleri için, Ashido normal ten rengindeydi, boynuzları yoktu fakat gözleri hâlâ aynıydı. Tokoyami'nin baş kısmı normal bir insan görünümündeydi, siyah saçlara ve gri gözlere sahipti. Oldukça yakışıklıydı. Hagakure ise aralarında en çok değişen kişiydi. Dediğine göre özgünlüğü çıkmadan önce, 4 yaşındaki görünümünün büyümüş halindeydi. Omuz hizasına gelen bej renginde saçlara ve parlak siyah gözleri vardı. Midoriya onu ilk gördüğünde Kirishima'nın bir akrabası sanmıştı. İşin aslını öğrenince ne diyeceğini bilememişti.

Arkadaşlarıyla biraz gülüşüp, şakalaştıktan sonra yorulduğunu söylemiş ve boş bir masaya geçmişti. Yeşil gözleriyle etrafı incelerken sarışının orada olmadığını fark etti. Herhalde tuvalete gitmiştir diye geçirdi içinden. Aslında yanına gitmek istiyordu çünkü Kaminari ile konuşmamıştı. Kendisi ile çelişki kurmayı bırakıp ayağa kalktı ve Kirishima'nın oldukça geniş bodrum katından yukarı çıkıp tuvalete doğru ilerledi. Aynada saçını düzeltmek için geldiğinden yerini biliyordu. Daha önceden gelmiş olduğu koridordan sağa döndü ve banyonun kapısının önüne geldi. Uzun zamandır silinmediği belli olan kapıyı nazikçe tıklattı.

Ses gelmedi.

Emin olmak için ikinci kez tıklattı.

Yine ses gelmedi.

"Kaminari-kun? Orada mısın?"

İçinde kendisinin bile anlamadığı bir endişe vardı. Kapıya bu sefer sertçe vurmaya başladı.

"Kaminari-kun! Kaminari-kun! Kaminari!"

En sonunda kapıyı sertçe açtı. Gri fayanslar, yer ıslak olduğundan serilmiş çiçekli bir paspas, kirlenmiş bir ayna, beyaz, geniş bir küvet, etrafa yayılmış mentollü şampuan kokusu... Fakat Kaminari ortalıkta yoktu.

"Midoriya, iyi misin?"

Midoriya duyduğu tanıdık ses ile arkasını döndü. Kaminari dağılmış, arasında siyah bir tutam bulunan sarı saçları, siyah sweatshirtü ve elinde sönmüş sigarası ile karşısında duruyordu. Midoriya bir an affalladı. Neden bu kadar panik yapmıştı? Ne düşünüyordu ki? Kaminari'yi banyoda ölü bir şekilde mi bulacağını?

"İyiyim." dedi Midoriya rahatlıkla nefes alıp verirken. "Sen neredeydin?"

Kaminari omuz silkti ve baş parmağıyla arkasındaki mutfağa açılan kapıyı gösterdi.
"Bilirsin, Ashido sigara dumanından rahatsız oluyor. Ben de balkonda içiyordum."

Midoriya belirsiz başını salladı. Kaminari tam arkasını dönüm gidecekken nedense içindeki tuhaf dürtüye uydu ve Kaminari'ye seslendi.

"K-Kaminari-kun! Ben de eşlik edebilir miyim?"

Ne yaptığının kendisi bile farkında değildi çünkü sigaradan oldu olası nefret ederdi.

"Ha? Peki."

Beraber mutfağa girdiler, oradan da zaten açık olan kapıdan balkona girdiler. Girer girmez tatlı bir meltem ile buluştu gençlerin saçları. Kaminari elindeki sönmüş sigarayı bir kenara attı ve cebindeki paketten bir sigara çıkardı. Balkon demirlerinin -Midoriya'nın tahminine göre kendisinin koyduğu- üzerindeki çakmak ile yaktı kiraz rengindeki dudaklarının arasına koydu. Midoriya ise sadece onu izliyordu.

Sarışın kırmızıya boyanmış balkon demirlerine yaslandı. Oldukça hüzünlü görünüyordu.

"Kaminari... İyi misin?"

"Nasıl görünüyorum?"

"Beş yaşımdayken sahip olduğum süs balığımın ölmüş hali gibi görünüyorsun. Böyle..." dedi Midoriya ve balığın taklidini yapmak için gözlerini sıkıca yumdu, hafif boynunu öne eğdi ve dilini çıkardı. Kaminari onun bu haline istemsizce gülümsedi. Kısa bir süre sonra gülümsemesini sildi ve ciddiyetini koruyarak Midoriya'ya baktı.

"Hey, Midoriya..."

"Evet?"

"Bakugou'yu özlüyor mus-"

Fakat Kaminari'nin sözü çok yakından gelen bir silah sesiyle kesildi.

°~•~°

°~•~°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°~•~°

*Sake= Japonları ulusal içkisidir.

Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın kontrol etmedim.

Bölümün bazı yerlerinde Kamideku shipleyesim geldi sklkxhvb
Neyse...

Benim | BakuDeku | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin